Pondělí až pátek: 10.00 – 18.00

Email Prodejna

HONDA X-ADV DCT Special Edition

nová barva 2026

Rádi boříme zažité formy. Přesně to dělá náš skútr X-ADV. Zčásti dobrodružný motocykl, zčásti skútr s nejlepšími vlastnostmi obou, je to prvotřídní městský průzkumník. A nyní je ještě žádanější. Stále je k dispozici zábavný výkonný motor, ale styl SUV je ostřejší – prvky jsou částečně vyrobené z udržitelného materiálu Durabio™. Nový dvojitý světlomet LED je vybaven ukazateli směru s DRL. Obrazovka se snadno nastavuje jednou rukou, sedadlo je pohodlnější a aktualizovali jsme převodovku DCT pro hladkou odezvu při nízkých rychlostech. A přibyl tempomat pro delší jízdy. Městská čtvrť? Dálnice? Terénní stezka? X-ADV zvládne vše. Kterýkoli den a kdykoli budete chtít.

254 463 Kč bez DPH
307 900 Kč
Možnost odpočtu DPH
Kód produktu: ADV750S
Dostupné varianty:

AUTORIZOVANÝ DEALER HONDA

RODINNÝ PODNIK MOTOLETY

SPECIALIZACE NA MOTORKY

VÍCE NEŽ 30 LET ZKUŠENOSTÍ

Popis

Přelomový model X-ADV jedinečným způsobem spojuje schopnosti motocyklu kategorie enduro s užitečností a praktičností velkého skútru. Vylepšení pro modelový rok 2025 přináší nový svěží vzhled se dvěma LED světlomety opatřenými světly pro denní svícení a (poprvé ve světě motocyklů) integrovanými ukazateli směru. Dále je součástí výbavy standardně dodávaný tempomat a dvouspojková převodovka DCT, která byla vylepšena s ohledem na hladší ovladatelnost v nízkých rychlostech. V souladu s dlouhodobými cíli společnosti Honda v oblasti ochrany životního prostředí a vedle použití dalších recyklovaných materiálů v rámci stroje je u některých dílů kapotáže použit plast z biomasy DurabioTM. Plexi štít, rovněž vyrobený z materiálu DurabioTM, lze nyní levou rukou snadno nastavit do jedné ze tří poloh. Bohatá výbava modelu X-ADV dále zahrnuje elektronicky řízenou škrticí klapku (TBW) a čtyři výchozí jízdní režimy, u nichž byly dále vylepšeny předdefinované kombinace nastavení výkonu, brzdění motorem a míry zásahů systému nastavitelné kontroly trakce HSTC. Polstrování sedla obsahuje o 10 procent více uretanové pěny pro větší komfort, zatímco díky novému tvaru jezdec snáze dosáhne na zem. Snazší je také odklápění a zavírání sedla. 22litrová schránka pod sedlem je vybavena USB-C zásuvkou, k ještě vyšší praktičnosti přispívá schránka na rukavice. Přepracovaný 5palcový TFT displej umožňuje připojení chytrého telefonu prostřednictvím systému Honda RoadSync pomocí intuitivního podsvíceného čtyřsměrového přepínače na levé rukojeti. Ke třem barevným provedením se pro rok 2025 přidává zcela nová verze Special Edition, jež je zárukou toho, že za X-ADV se na evropských silnicích i dnes každý otočí.

Vzhled a výbava

  • Ostrý, štíhlý a agresivní vzhled pro nový modelový rok definovaný novými dvojitými LED projektorovými světlomety se světly pro denní svícení a decentně integrovanými ukazateli směru
  • Nový plnobarevný 5palcový TFT displej s podsvícenými ovládacími tlačítky a se systémem Honda RoadSync pro připojení chytrého telefonu
  • Velký úložný prostor o objemu 22 litrů obsahuje zásuvku USB-C pod sedlem a další prostor je k dispozici v přihrádce na rukavice

Motor

  • Elektronicky řízená škrticí klapka; maximální výkon 43,1 kW a točivý moment 69 Nm
  • Úsporný motor je schopen dosáhnout spotřeby 3,6 l/100 km
  • K dispozici je také verze s omezeným výkonem 35 kW pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2

Díky své konstrukci nabízí kapalinou chlazený osmiventilový řadový dvouválcový motor SOHC v modelu X-ADV vysokou dynamiku v nízkých a středních otáčkách. Mechanická konstrukce motoru zůstala pro modelový rok 2025 nezměněna. Jeho architektura s relativně velkým zdvihem a speciální tvar spalovací komory společně s klikovým hřídelem s vysokou setrvačností vytvářejí vysoké hodnoty točivého momentu již od nízkých otáček. Náklon motoru směrem vpřed snižuje těžiště stroje a napomáhá jeho optimální stabilitě.

Dvouspojková převodovka (DCT)

  • Vylepšená odezva při rozjezdu a jízdě pomalou rychlostí využívá stejný systém odhadu tlaku oleje v převodovce, jako u modelu Africa Twin pro rok 2024
  • Různé mapy řazení pro jednotlivé jízdní režimy
  • Uživatelský režim USER umožňuje volbu 5 nastavení od hladké až po agresivní jízdu

Díky využití elektronicky řízené škrticí klapky má jezdec k dispozici pět map pro automatické řazení. Úroveň 1 je nejuvolněnější, kdy k řazení nahoru i dolů dochází při relativně nízkých otáčkách; tato mapa je využívána v jízdním režimu RAIN. Na druhé straně, úroveň 4 řadí nahoru při vyšších otáčkách a také k podřazování dochází dříve, čímž je umocněn efekt brzdění motorem; tato mapa je využívána v režimu SPORT. Úroveň 2 je propojena s jízdním režimem STANDARD, zatímco úroveň 3 se nachází mezi režimy STANDARD a SPORT.

Elektronika

  • Elektronicky řízená škrticí klapka nabízí čtyři výchozí jízdní režimy
  • Uživatelský režim USER umožňuje nastavení na míru preferencím jezdce
  • Systém nastavitelné kontroly trakce Honda HSTC nabízí tři úrovně zásahu a byl vylepšen s ohledem na plynulejší funkci

Vzhledem k tomu, že výkon a charakter motoru řídí elektronicky řízená škrticí klapka, může si jezdec vybrat ze čtyř režimů pokrývajících všechny jízdní podmínky. Výběr ze čtyř režimů se provádí tlačítky na levé rukojeti.

  • Režim STANDARD se vyznačuje vyváženým výkonem motoru (P), brzděním motorem (EB), odezvou převodovky DCT i zásahy systému HSTC. Systém ABS zasahuje nejčastěji.
  • Režim SPORT nabízí agresivnější přísun výkonu motoru (P), silné brzdění motorem a nízkou míru zásahů systému HSTC, „pozdější“ aktivaci ABS a sportovní mapu řazení převodovky DCT.
  • Režim RAIN se vyznačuje nízkými hodnotami P a EB, vysokou hodnotou HSTC a brzkou aktivací ABS, s hladkým řazením převodovky DCT.
  • Režim GRAVEL se vyznačuje vysokými hodnotami P a EB, nízkými hodnotami HSTC, ABS a specifickým nastavením převodovky DCT pro jízdu po nezpevněném povrchu.
  • Režim USER pak nabízí možnost individuálního nastavení nízké / střední / vysoké úrovně výkonu motoru / brzdění motorem a nízké/střední/vysoké úrovně nebo úplného vypnutí HSTC. K dispozici je také pět map řazení převodovky DCT.

Podvozek

  • Lehký rám z ocelových lichoběžníkových trubek 
  • 41mm kazetová inverzní vidlice a kyvné rameno se systémem Pro-Link 
  • Radiální čtyřpístové přední brzdové třmeny, 296mm kotouče a ABS
  • Pneumatiky 120/70 R17 vpředu a 160/60 R15 vzadu

Pro jízdu v těžším terénu lze u 41mm patronové inverzní vidlice nastavit předpětí pružin a tlumení v odskoku. Zadní tlumič s nastavením předpětí má single tube split pressure konstrukci a je prostřednictvím přepákování Pro-Link spojen s hliníkovým kyvným ramenem tvořeným obráběným prvkem s dutým průřezem a rameny s průřezem ve tvaru U.

Příslušenství

Pro model X-ADV je k dispozici široká nabídka originálního příslušenství Honda, a to jak po jednotlivých kusech, tak ve formě pěti pečlivě navržených praktických paketů. Sem patří:

Paket Adventure

Zdůrazňuje terénní ambice modelu X-ADV předními mlhovými světly, předními bočními trubkami, černými nástavci chráničů rukojetí a stupačkami pro jezdce.

Paket Comfort

Všestranná sada navržená pro zvýšení komfortu a pohodlí jezdce. Paket Comfort obsahuje komfortní sedlo s tlustším polstrováním, úložný prostor pro nezbytné věci, chrániče nohou a vyhřívané rukojeti, které vám zpříjemní jízdu i v chladnějších dnech.

Paket Style

Zdůrazňuje prvotřídní dojem díky použití hliníkových a nerezových dílů, jako jsou podlahové plechy, páčka parkovací brzdy, upevnění řídítek, kryt parkovací páčky a boční kryty.

Paket Travel

Zvyšuje praktičnost na dlouhé cesty díky bočním kufrům (pravý 26 l, levý 33 l), taškám do kufrů a dekorativním hliníkovým panelům.

Paket Urban 

Obsahuje příslušenství, díky němuž je X-ADV vynikajícím dopravním prostředkem pro každodenní dojíždění, včetně 50litrového chytrého vrchního kufru s praktickou vnitřní taškou a s dekorativním hliníkovým panelem, opěrky pro vrchní kufr, či přepážky pro rozdělení úložného prostoru pod sedlem.

K dispozici jsou také:

  • Ručně uzamykatelný vrchní kufr o objemu 50 l
  • 38litrový vrchní kufr
  • Alarm

Parametry

Technické parametry
MOTOR
Typ Kapalinou chlazený čtyřtaktní osmiventilový řadový dvouválec SOHC
Zdvihový objem 745 cm3
Maximální výkon 43,1 kW při 6750 ot./min. (35 kW při 6000 ot./min.)
Max. točivý moment 69 Nm při 4750 ot./min.
Max. rychlost 168 km/h
PALIVOVÝ SYSTÉM
Objem palivové nádrže 13,2 l
Spotřeba paliva 3,6 l/100 km
HNACÍ ÚSTROJÍ
Typ převodovky Šestistupňová dvouspojková převodovka
Stálý převod Řetěz
RÁM
Typ rámu Rám z kosočtvercových ocelových trubek
PODVOZEK
Rozměry (D x Š x V) 2215 mm x 940 mm x 1370 mm
Rozvor kol 1 590 mm
Výška sedla 820 mm
Světlá výška 165 mm
Pohotovostní hmotnost 237 kg
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední vidlice 41 mm inverzní vidlice SFF-CA, zdvih 153,5 mm
Zavěšení zadního kola Centrální tlumič, kyvná vidlice s Prolink, zdvih 150 mm
KOLA A PNEUMATIKY
Pneumatika vpředu 120/70R17 M/C (58H)
Pneumatika vzadu 160/60R15 M/C (67H)
BRZDY
Vpředu Radiálně umístěný čtyřpístový brzdový třmen, dva 296mm plovoucí kotouče
Vzadu Jednopístový třmen, jeden 240mm kotouč
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Přístrojový panel Pětipalcový TFT multifunkční informační displej
Konektivita RoadSync
USB Typ C
Ukazatele směru s funkcí automatického vypínání Ano
Zabezpečovací systém HISS
Jízdní režimy Sport, Standard, Rain, Gravel a User
HSTC Tři úrovně + VYP
Další funkce Smart Key, štít nastavitelný +139 mm

    Nebo nám napište, rádi Vám zavoláme zpět.

    Nový model si žádá zkušební jízdu

    Přestože koupě kteréhokoli motocyklu Honda nemůže být špatným rozhodnutím, přeci jen přísloví „nekupuj zajíce v pytli“ stále platí. A naším prvořadým cílem je Vaše naprostá spokojenost s novým strojem, aby co nejvíce odpovídal Vašemu jízdnímu využití. Stačí krátká projížďka a máte jasno.