Pondělí až pátek: 10.00 – 18.00

Email Prodejna

HONDA NC750X

Hledáte všestranný motocykl? Máte ho přímo tady. Model NC750X s dvouválcem s dlouhým zdvihem zvládne dojíždění do práce, cestování i všechno ostatní mezi tím. A navíc byl modernizován. Robustní styl je ostřejší v čele s přepracovaným světlometem LED a nový 5palcový displej TFT je vybaven plynulým připojením k chytrému telefonu pomocí aplikace Honda RoadSync. Přední kolo nyní brzdí dva kotouče, které zlepšují brzdný výkon, a na kapotáž bylo použit udržitelný barevný materiál Durabio™. NC750X si také schovává v kapse jedno překvapení; 23 l integrovaného úložného prostoru, který pojme dobrodružnou celoobličejovou helmu. Zkrátka dokonale promyšlený obestavěný prostor.

159 421 Kč bez DPH
192 900 Kč
Možnost odpočtu DPH
Kód produktu: NC750XAS
Dostupné varianty:

AUTORIZOVANÝ DEALER HONDA

RODINNÝ PODNIK MOTOLETY

SPECIALIZACE NA MOTORKY

VÍCE NEŽ 30 LET ZKUŠENOSTÍ

Popis

Nová, ostře řezaná kapotáž s minimalistickým stylem, která utváří siluetu stroje, zahrnuje ochranný štít a LED světlomet s novým designem. Nový pětipalcový plnobarevný TFT displej obsahuje přepracované nabídky a nové barvy, jež byly navrženy s ohledem na lepší čitelnost za jasných dnů. Jednotka rovněž disponuje systémem Honda RoadSync pro připojení mobilního telefonu, který tak lze ovládat novým, snadno použitelným čtyřsměrovým podsvíceným ovladačem na levé rukojeti. Díky tomu jezdec může vedle dalších funkcí telefonu na displeji sledovat například podrobné pokyny navigace. Sedlo je umístěno ve výšce příjemných 800 mm a unikátní odkládací schránka v místě, kde se obvykle nachází nádrž, nabízí 23 litrů prostoru.

 

Vzhled a výbava

  • Svěží nový vzhled a výrazný nový LED světlomet vytváří dojem robustnosti a odolnosti
  • Nový pětipalcový TFT displej obsahuje systém Honda RoadSync pro připojení chytrého telefonu
  • Použití materiálu Durabio a recyklovaných materiálů v kapotáži
  • Integrovaná odkládací schránka o objemu 23 litrů pojme i enduro integrální přilbu

NC750X získává pro modelový rok 2025 novou dynamickou a robustní identitu díky inovované horní i spodní kapotáži s ostrými záhyby a detailními liniemi. Úpravy konstrukce kapotáže i toho, jak je upevněna ke stroji, usnadnily její demontáž i zpětnou montáž, čímž došlo k celkovému zjednodušení údržby.

Motor

  • Maximální výkon 43,1 kW, točivý moment 69 Nm
  • Spotřeba 3,6 l/100 km, stroj splňuje emisní normu EURO5+
  • Modely s manuální převodovkou jsou vybaveny pomocnou třecí spojkou
  • Verze s výkonem 35 kW pro kategorii A2

Díky své konstrukci nabízí kapalinou chlazený 8ventilový řadový dvouválcový motor SOHC v modelu NC750X vysokou dynamiku v nízkých a středních otáčkách. Architektura motoru s relativně velkým zdvihem a speciální tvar spalovací komory společně s klikovým hřídelem s vysokou setrvačností vytvářejí vysoké hodnoty točivého momentu již od nízkých otáček. Náklon motoru směrem vpřed snižuje těžiště stroje a napomáhá jeho optimální stabilitě.

Elektronika

  • Elektronicky řízená škrticí klapka disponuje třemi standardními jízdními režimy a nabízí také uživatelský režim, který si může jezdec nastavit podle svých požadavků
  • Systém Honda Selectable Torque Control se třemi úrovněmi zajišťuje hladkou kontrolu nad strojem a disponuje vylepšeným režimem Rain

Díky tomu, že výkony a charakter motoru jsou řízeny elektronickou škrticí klapkou TBW, má jezdec k dispozici na výběr ze tří jízdních režimů pro různé podmínky. Vybírat může z nastavených kombinací výkonu motoru, brzdění motorem a zásahů systému nastavitelné kontroly trakce HSTC. Výběr režimů se provádí tlačítky na levé rukojeti a je indikován na LCD displeji.

  • SPORT nabízí agresivnější přísun výkonu motoru (P) i brzdění motorem (EB), systém HSTC v tomto režimu zasahuje pouze minimálně a převodovka DCT pracuje v režimu 4.
  • RAIN nabízí nejméně agresivní výkon motoru (P) i brzdění motorem (EB), systém HSTC zasahuje nejčastěji a převodovka DCT pracuje s mapou řazení pro úroveň 1. Byl vyladěn s ohledem na hladší zásahy systému HSTC.
  • STANDARD se vyznačuje vyváženými parametry P, EB a HSTC.
  • Režim USER nabízí možnost individuálního nastavení nízké/střední/vysoké úrovně hodnot P a EB, nízké/střední/vysoké úrovně zásahů systému HSTC (nebo jeho úplné vypnutí).

Podvozek

  • Rám z ocelových lichoběžníkových trubek, 41mm teleskopická vidlice, zadní centrální tlumič se systémem Pro-Link a s nastavitelným předpětím pružiny
  • Nové axiální dvoupístové přední brzdové třmeny, 296mm plovoucí kotouče a ABS
  • Nový „3×3“ design paprsků sedmnáctipalcových kol přispívá ke snížení hmotnosti

Jádrem podvozku je rám z lichoběžníkových ocelových trubek; vyznačuje se nízkou hmotností a vysokou pevností. Poloha jezdce za řídítky je vzpřímená, neutrální a dobrý výhled umožňuje včasné rozpoznání případného nebezpečí. Další výhodou této pozice jezdce je skvělá kontrola nad strojem v nízkých rychlostech. Ta v kombinaci s nízko umístěným těžištěm a s velkorysým úhlem natočení kola poskytuje jezdci perfektní kontrolu a rovnováhu.

Příslušenství

Pro model NC750X je k dispozici rozšířená nabídka originálního příslušenství Honda se 14 novými položkami, a to jak po jednotlivých kusech, tak ve formě pečlivě sestavených praktických paketů.

Paket Urban Pack zvyšuje schopnosti pro každodenní dojíždění:

  • Plastový zadní nosič
  • Hlavní stojan
  • Vrchní kufr o objemu 50 l
  • Taška do vrchního kufru o objemu 25 l
  • Hliníkový panel na vrchní kufr
  • Podložka / opěrka pro vrchní kufr
  • Přepážka na oddělení zavazadel

Paket Travel Pack zvyšuje přepravní kapacitu a pohodlí:

  • Boční kufry o objemu 36 l (pravý) a 37 l (levý) včetně konzolí
  • Tašky do kufrů
  • Hliníkové obložení bočních kufrů

Paket Adventure Pack zvyšuje atraktivitu stroje:

  • Přední boční ochranný rám
  • LED mlhové světlomety
  • Chrániče řídítek

Paket Comfort Park zlepšuje kvalitu jízdy, komfort a praktičnost:

  • Nastavitelný plexi štít
  • Komfortní sedlo jezdce
  • Komfortní sedlo spolujezdce
  • Sada dolních deflektorů
  • Vyhřívané rukojeti

Dále je k dispozici následující příslušenství:

  • 38litrový vrchní kufr
  • USB nabíječka
  • U-zámek
  • Alarm a bezpečnostní bzučák

Parametry

Technické parametry
MOTOR
Typ Kapalinou chlazený čtyřtaktní osmiventilový řadový dvouválec SOHC
Zdvihový objem 745 cm3
Maximální výkon 43,1 kW při 6 750 ot./min. 35 kW při 6 000 ot./min.
Max. točivý moment 69 Nm při 4 750 ot./min. 65 Nm při 4 000 ot./min.
PALIVOVÝ SYSTÉM
Objem palivové nádrže 14,1 l
Spotřeba paliva 3,5 l/100 km
HNACÍ ÚSTROJÍ
Typ převodovky 6-stupňová manuální převodovka
Stálý převod Řetěz
RÁM
Typ rámu Rám z lichoběžníkových ocelových trubek
PODVOZEK
Rozměry (D x Š x V) 2210 mm x 846 mm x 1 330 mm
Rozvor kol 1 525 mm
Výška sedla 802 mm
Světlá výška 145 mm
Pohotovostní hmotnost 216 kg
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední vidlice 41mm teleskopická vidlice, zdvih 120 mm
Zavěšení zadního kola Centrální tlumič, kyvné rameno Pro-Link, zdvih 120 mm
KOLA A PNEUMATIKY
Pneumatika vpředu 120/70ZR17 M/C
Pneumatika vzadu 160/60ZR17 M/C
BRZDY
Vpředu Axiálně umístěné dvoupístové brzdové třmeny, dva 296mm plovoucí kotouče
Vzadu Jednopístový třmen, jeden 240mm kotouč
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Přístrojový panel Pětipalcový TFT displej
Konektivita RoadSync
USB Volitelná (typ C)
Zabezpečovací systém HISS
Jízdní režimy Standard, Sport, Rain, User 1 a User 2
HSTC Tři úrovně + VYP

    Nebo nám napište, rádi Vám zavoláme zpět.

    Nový model si žádá zkušební jízdu

    Přestože koupě kteréhokoli motocyklu Honda nemůže být špatným rozhodnutím, přeci jen přísloví „nekupuj zajíce v pytli“ stále platí. A naším prvořadým cílem je Vaše naprostá spokojenost s novým strojem, aby co nejvíce odpovídal Vašemu jízdnímu využití. Stačí krátká projížďka a máte jasno.