Pondělí až pátek: 10.00 – 18.00

Email Prodejna

HONDA CRF300 Rally

CRF300 RALLY je stroj nízké kubatury s velkým výkonem. Jeho design vychází přímo ze soutěžní specifikace HRC CRF450 RALLY a díky velké palivové nádrži o objemu 12,8 l a aerodynamické přední kapotáži a štítu přidává k terénním vlastnostem i schopnost dojezdu na dlouhé vzdálenosti a pohodlí. Výškově nastavitelný větrný štít – spolu s horní/spodní kapotáží a bočními kryty – účinně chrání jezdce a poskytuje vynikající ochranu před povětrnostními vlivy. Pronikavý dvojitý světlomet LED poskytuje vynikající viditelnost vpřed na silnici i v terénu. Poloha řídítek přispívá k přirozené jízdní poloze při sezení a snížená výška sedla zajišťuje snadný dosah na zem, přičemž pryžové vložky ve stupačkách zajišťují větší bezpečnost.

Všechny detaily modelu CRF300 Rally dohromady přispívají k dalšímu zdokonalení stroje připraveného na výpravu, ať už máte namířeno kamkoli.

140 413 Kč bez DPH
169 900 Kč
Možnost odpočtu DPH
Kód produktu: CRF300LRAS
Dostupné varianty:

AUTORIZOVANÝ DEALER HONDA

RODINNÝ PODNIK MOTOLETY

SPECIALIZACE NA MOTORKY

VÍCE NEŽ 30 LET ZKUŠENOSTÍ

Popis

Víceúčelový maloobjemový motocykl obstojí v různých situacích: díky nízké hmotnosti a malé šířce, jež jsou zárukou skvělé manévrovatelnosti, se dokáže snadno proplétat hustým městským provozem, zatímco jeho odpružení, výška a poloha sedla umožňují zábavnou a pohodlnou jízdu na asfaltu i po nezpevněných cestách. Jeho charakter tak jezdcům všech úrovní otevírá zcela nové příležitosti.

 

Vzhled a výbava

  • Lehká a štíhlá kapotáž ukrývá objemnou 12,8litrovou palivovou nádrž
  • Nové kompaktní LED ukazatele směru
  • Široké sedlo s pryžovým uložením pro vyšší komfort
  • Snadno čitelný pozitivní LCD displej; v jeho blízkosti se nyní nachází USB-C zásuvka

Honda CRF300 RALLY je určena pro dlouhé cesty a její vzhled tomu odpovídá. Vychází z dílů použitých u modelu CRF450 RALLY. „Plovoucí“ štít, horní i spodní kapotáž a boční panely účinně chrání jezdce před povětrnostními vlivy. Dodatečnou ochranu poskytují kryty rukojetí, jež chrání nejen ruce, ale i brzdovou a spojkovou páku. Spodek stroje je opatřen ochranným krytem a řadicí páčka má sklopnou koncovou část.

Motor

  • Jednoválcový DOHC motor o objemu 286 cm3 disponuje výkonem 20,1 kW a točivým momentem 26,6 Nm.
  • Vylepšený odvod tepla z chladiče
  • Převodové poměry navrženy s ohledem na akceleraci i cestovní rychlost
  • Pomocná třecí spojka pro lehčí ovládání páčky
  • splňuje EURO5+

Jednoválcový, kapalinou chlazený DOHC motor dosahuje maximálního výkonu 20,1 kW při 8 500 ot./min. a točivého momentu 26,6 Nm při 6 500 ot./min. Vrtání a zdvih jsou 76 x 63 mm a kompresní poměr dosahuje hodnoty 10,7 : 1.

Pro vyhlazení síly motoru a pro dynamický rozjezd i akceleraci jsou převodové poměry prvního až pátého rychlostního stupně krátké, zatímco u šestého rychlostního stupně je převodový poměr dlouhý, což umožňuje příjemnější jízdu po hlavních silnicích. Pomocná třecí spojka snižuje sílu potřebnou k ovládání páčky a zároveň odbourává „odskakování“ zadního kola při rychlém podřazování, což je prospěšné pro lepší kontrolu nad strojem na silnici i v terénu.

Elektronika

LCD displej váží pouhých 70 g a vyznačuje se velkými černými číslicemi na ostrém bílém pozadí pro okamžitou čitelnost a velkými 23mm číslicemi tachometru. Zobrazované údaje zahrnují informaci o zařazeném rychlostním stupni, dojezd na palivo v nádrži a spotřebu, průměrnou rychlost, stopky a otáčkoměr. Světlomety mají podobu dvou kompaktních asymetrických LED jednotek a pro modelový rok 2025 jsou ukazatele směru nově tvořeny flexibilně upevněnými LED prvky.

Podvozek

  • Ovladatelnost a agilita připravená na akci v jakémkoli terénu
  • Lehký rám a kyvná vidlice; vyladěná rovnováha tuhosti obou
  • Přední i zadní odpružení s dlouhým zdvihem, upravené odpružení
  • Vysoká světlá výška

Pohotovostní hmotnost verze CRF300 RALLY je pouhých 153 kg. Tuhost ocelového dvoukolébkového rámu byla vyvážena tak, aby podporovala citlivé ovládání a poskytovala jezdci pocit kontroly nad trakcí předního i zadního kola. Rám skvěle doplňuje jednodílná vidlice tvořená jedním hliníkovým odlitkem.

Příslušenství

Originální příslušenství Honda navržené na míru modelu CRF300 RALLY rozšiřuje jeho schopnosti, zvyšuje pohodlí i klid mysli a zahrnuje:

–        38L vrchní kufr s volitelnou opěrkou a vnitřní taškou

–        Zadní nosič s konzolemi a upevněním

–        Širší rallye stupačky

–        USB nabíječku

–        Vyhřívané rukojeti

Parametry

Technické parametry
MOTOR
Typ Kapalinou chlazený, jednoválec, DOHC
Zdvihový objem 286 cm3
Maximální výkon 20,1 kW při 8 500 ot./min.
Max. točivý moment 26,6 Nm při 6500 ot./min.
PALIVOVÝ SYSTÉM
Objem palivové nádrže 12,8 l
Spotřeba paliva 3,1 l/100 km
HNACÍ ÚSTROJÍ
Typ převodovky 6-stupňová manuální převodovka
Stálý převod Řetěz
RÁM
Typ rámu Ocelový dvojitý kolébkový rám
PODVOZEK
Rozměry (D x Š x V) 2230 mm x 920 mm x 1 415 mm
Rozvor kol 1 445 mm
Výška sedla 885 mm
Světlá výška 275 mm
Pohotovostní hmotnost 153 kg
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední vidlice 43 mm inverzní vidlice, zdvih 234 mm
Zavěšení zadního kola Systém Pro-Link, zdvih 260 mm
KOLA A PNEUMATIKY
Kola Hliníkový ráfek s výpletem
Pneumatika vpředu 80/100-21M/C 51P
Pneumatika vzadu 120/80-18M/C 62P
BRZDY
Vpředu Dvoupístový brzdový třmen, 296mm plovoucí kotouč
Vzadu Jednopístový třmen, jeden 220mm kotouč
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Přístrojový panel LCD
Světla pro denní svícení Ano

    Nebo nám napište, rádi Vám zavoláme zpět.

    Nový model si žádá zkušební jízdu

    Přestože koupě kteréhokoli motocyklu Honda nemůže být špatným rozhodnutím, přeci jen přísloví „nekupuj zajíce v pytli“ stále platí. A naším prvořadým cílem je Vaše naprostá spokojenost s novým strojem, aby co nejvíce odpovídal Vašemu jízdnímu využití. Stačí krátká projížďka a máte jasno.