Pondělí až pátek: 10.00 – 18.00

Email Prodejna

HONDA Gold Wing DCT

Ať už vás to táhne kamkoli, GL1800 Gold Wing je motocykl na cesty, krásně zpracovaný a navržený tak, aby vám zpříjemnil cestování. Pohon zajišťuje skvělý šestiválcový motor o objemu 1 833 cm3, k dispozici je sedmistupňová dvouspojková převodovka (DCT) a to vše je uloženo v propracovaném podvozku s hbitými jízdními vlastnostmi. Gold Wing je motocykl stvořený pro čistý zážitek z jízdy.

580 909 Kč bez DPH
702 900 Kč
Možnost odpočtu DPH
Kód produktu: GL1800BDS
Dostupné varianty:

AUTORIZOVANÝ DEALER HONDA

RODINNÝ PODNIK MOTOLETY

SPECIALIZACE NA MOTORKY

VÍCE NEŽ 30 LET ZKUŠENOSTÍ

Popis

Motocykly Gold Wing jezdí po světě již od roku 1975. Nyní, s modelovým rokem 2025 a pět dekád poté, přijíždí Gold Wing ve verzi 50th Anniversary s úchvatnou matnou černou barvou, detaily na oslavu 50. výročí a limitovaným zmenšeným modelem, který je z poloviny tvořen prvním a z poloviny nejnovějším Gold Wingem. Výbava zahrnuje zavěšení předního kola se dvěma příčnými rameny a monumentální plochý šestiválcový motor; tento stroj tak opět potvrzuje svůj status vlajkonoše nových technologií, mezi které patří sedmistupňová dvouspojková převodovka DCT, sedmipalcový TFT displej, navigace s gyrokompasem, elektricky ovládaný plexi štít, inteligentní klíč Smart Key, čtyři jízdní režimy či asistent pro rozjezd do kopce Hill Start Assist. Vylepšení pro větší pohodlí jezdce a spolujezdce pro rok 2025 zahrnují konektivitu Apple CarPlay™ a Android Auto™ – nyní prostřednictvím Wi-Fi, vylepšenou funkci Bluetooth interkomu a výkonnější reproduktory. Zároveň bylo dosaženo splnění požadavků emisní normy EURO5+.

 

Informace o modelu

Motor a podvozek modelu Gold Wing byly při modernizaci v roce 2018 navrhovány společně, díky čemuž se jezdec posunul vpřed a bylo tak možné vytvořit mnohem kompaktnější motocykl. Rám z hliníkových profilů byl navržen kolem přední vidlice se dvěma příčnými rameny, což umožnilo umístění motoru více vpředu (neboť přední kolo se ve svislém směru pohybuje ve svislejší rovině) a zároveň zajištění prvotřídní kontroly nad odpružením a stability přídě díky její tuhosti a snížení tření.

Ani přes optimalizaci rozměrů neztratil nový plochý 24ventilový šestiválcový motor nic ze své laviny výkonu, točivého momentu a návykového přísunu síly. Použití elektronicky řízené škrticí klapky (TBW) umožnilo uplatnění čtyř jízdních režimů: TOUR, SPORT, ECON a RAIN; činnost duální kombinované brzdové soustavy (D-CBS) je regulována v závislosti na zvoleném režimu. Asistent pro rozjezd do kopce (Hill Start Assist − HSA) a systém vypnutí motoru při zastavení (Idling Stop) usnadňují ovládání stroje a pomáhají snižovat spotřebu paliva.

Podvozek

  • Zdvojený rám z hliníkové slitiny
  • Zavěšení předního kola se dvěma příčnými rameny a systém Pro-Arm vzadu 
  • ABS a duální kombinovaná brzdová soustava (D-CBS)

Zdvojený rám z hliníkové slitiny u modelu Gold Wing byl navržen s důrazem na co nejkompaktnější uložení motoru; jeho konstrukční tloušťka byla ve všech oblastech optimalizována s ohledem na hladkou a stabilní jízdu již od rychlosti chůze, a to jak v úzkých městských uličkách, tak na otevřených silnicích.

Kromě posunu předního kola vpřed při plné kompresi odpružení další výhoda zavěšení předního kola se dvěma příčnými rameny spočívá ve snížení smykového tření (v důsledku rázů od nerovností či ovládání řídítek), jež je typické pro standardní teleskopickou vidlici tím, jak se její komponenty uvnitř jednotlivých ramen pohybují nahoru a dolů. Ve všech spojovacích bodech systému řízení a odpružení jsou použita ložiska, která výsledné tření ještě více snižují.

Motor

  • Vodorovně uložený plochý 24ventilový šestiválec SOHC s protiběžnými písty
  • Elektronicky řízená škrticí klapka (TBW) se 4 jízdními režimy pro regulaci výkonu motoru
  • Jízdní režimy rovněž ovlivňují funkci odpružení a účinnost brzd
  • Vypnutí motoru při zastavení (Idling Stop), integrovaný startér/alternátor (ISG) a asistent pro rozjezd do kopce (HSA)
  • Nově instalovaný senzor a nové nastavení řídicí jednotky umožňují plnění normy EURO5+ 

Pro využití potenciálu, který podvozek nabízí z hlediska ovladatelnosti, a pro zachování návykového přísunu výkonu, který je významným atributem atraktivity této ikony, je 1 833 cm3 vodorovný plochý šestiválcový motor modelu Gold Wing vybaven čtyřmi ventily na válec.

Maximální výkon 93 kW je k dispozici při 5 500 ot./min., maximum točivého momentu 170 Nm je dosaženo při 4 500 ot./min. Vrtání 73 mm je stejné jako zdvih (rovněž 73 mm), levé a pravé válce jsou navzájem posunuty o 4 mm a vložky válců jsou hliníkové. Kompresní poměr činí 10,5 : 1. Nové nastavení elektronické řídicí jednotky a přidání O2 senzoru umožnily splnění emisní normy EURO5+.

Elektronika pro řízení motoru

  • Režim TOUR představuje základní nastavení pro komfort a výkon. V tomto režimu je k dispozici přímý, 100% poměr mezi plynovou rukojetí a vlastní škrticí klapkou, „standardní“ nastavení tlumení a rozložení brzdné síly mezi přední a zadní kolo.
  • Režim SPORT disponuje nejvyšším poměrem mezi plynem a škrticí klapkou, což je zárukou silné akcelerace spojené s tvrdším tlumením a vyšším účinkem pedálu zadní brzdy.
  • Režim ECON nabízí nejnižší spotřebu paliva a uvolněnou jízdu. Je charakterizován nižším poměrem přenosu signálu mezi plynovou rukojetí a škrticí klapkou a standardním nastavením tlumení a brzdného účinku.
  • V režimu RAIN je výkon motoru potlačen s ohledem na mokré a kluzké podmínky. Poměr přenosu signálu mezi plynovou rukojetí a škrticí klapkou je v tomto případě nejnižší, režim nabízí standardní rozložení brzdné síly a měkké tlumení.

Dvouspojková převodovka (DCT)

  • Sedmistupňová převodovka DCT ve standardní výbavě 
  • Hladká a tichá, s ultrarychlým řazením
  • Režim „chůze“ umožňuje pomalý pohyb motocyklu vpřed i vzad
  • 4 jízdní režimy zahrnují řízení převodovky DCT s ohledem na její optimální odezvu

Systém DCT nabízí dva různé způsoby ovládání – automatický režim s naprogramovanými mapami řazení, které průběžně sledují rychlost jízdy, zvolený rychlostní stupeň a otáčky motoru a na základě toho rozhodují o momentu přeřazení, a dále manuální režim, ve kterém může jezdec sám řadit tlačítky na levé rukojeti.

Tento stroj využívá třetí generaci a zároveň je jediný, který disponuje převodovkou se 7 rychlostními stupni. Převodovka DCT pro model Gold Wing je určena zejména pro dálkové jízdy. Navíc se vyznačuje mimořádně hladkým a rychlým řazením.

Příslušenství

Široká nabídka originálního příslušenství Honda byla vytvořena s cílem posunout zážitek z vlastnictví modelu Honda Gold Wing ještě o kus dále. Příslušenství je k dispozici ve formě paketů nebo jednotlivě.

 Paket plné výbavy Full Option Goldwing zahrnuje následující položky:

  • Vnitřní tašky a vložky na dno bočních kufrů
  • Hlavní stojan
  • Opěrka pro spolujezdce
  • Vysoký plexi štít
  • Mlhové světlomety

Dále je k dispozici následující příslušenství:

  • Přepínač s montáží pro ovládání zvuku u spolujezdce: Umožňuje spolujezdci měnit hlasitost, zdroj a skladbu.
  • Výkonový zesilovač s montáží: Poskytuje čistou a jasnou hudbu pro dokonalý zvukový zážitek na cestách.
  • Zadní reproduktory s montáží: Tyto 55W reproduktory umožňují rozšířit audiosystém vašeho Gold Wingu na 4 reproduktory.
  • Polepy kol
  • Kryty předních brzdových třmenů (dostupné v chromovém / černém provedení)
  • Chromovaný boční stojan
  • Poloviční plachta na motocykl
  • Madla pro vyššího spolujezdce
  • Individuální sedlo
  • Horní a dolní deflektory vzduchu
  • Širší stupačky jezdce
  • Opěrka jezdce: Vysoce kvalitní, na míru navržená zádová opěrka s vyraženým logem Gold Wing, jež poskytuje oporu a více pohodlí.
  • Řadicí páka pro DCT: Kompletní sada umožňující u modelů s DCT tradiční řazení (1 dolů – 5 nahoru) levou nohou pomocí řadicí páčky.
  • Alarm: Při zjištění abnormality začne alarm vydávat zvuk.
  • 12V zásuvka

Parametry

Technické parametry
Motor
Typ Kapalinou chlazený 4taktní 24ventilový plochý šestiválec s rozvodem SOHC
Zdvihový objem 1 833 cm3
Vrtání x zdvih 73 x 73 mm
Maximální výkon 93 kW při 5 500 ot./min.
Max. točivý moment 170 Nm při 4500 ot./min.
PALIVOVÝ SYSTÉM
Objem palivové nádrže 21 l
Spotřeba paliva 5,4 l
ELEKTRICKÁ SOUSTAVA
HNACÍ ÚSTROJÍ
Typ převodovky 7stupňová dvouspojková převodovka s asistentem jízdy vpřed a vzad
PODVOZEK
Rozměry (D x Š x V) 2 475 mm x 905 mm x 1 340 mm
Rozvor kol 1 695 mm
Výška sedla 745 mm
Světlá výška 130 mm
Pohotovostní hmotnost 373 kg
ZAVĚŠENÍ KOL
Typ vpředu Se dvěma příčnými rameny
Typ vzadu Tlumič Pro-Link s elektronickým nastavením tuhosti pružiny
KOLA
Pneumatika vpředu 130/70 R18 M/C 63 H
Pneumatika vzadu 200/55 R16 M/C 77 H
BRZDY
Systém ABS, Typ Elektronicky řízený kombinovaný systém s ABS
Typ vpředu 320 x 4,5mm dvě kombinované hydraulické kotoučové brzdy s 6pístovými třmeny
Typ vzadu 316 x 11mm ventilovaný kotouč s 3pístovým třmenem
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Přístrojový panel Sedmipalcový TFT displej
Konektivita Bluetooth a Apple CarPlay®/Android Auto® konektivita (bezdrátová)
USB Ano
12V zásuvka Volitelná výbava
Ukazatele směru s funkcí automatického vypínání Ano
Jízdní režimy Tour, Sport, Econ a Rain
Zabezpečovací systém Imobilizér HISS
Tempomat Ano
Další funkce Elektronicky nastavitelný plexi štít, vypnutí motoru při zastavení (Idling Stop), inteligentní klíč Smart Key, kontrola tlaku v pneumatikách, vyhřívané rukojeti, asistent rozjezdu do kopce

    Nebo nám napište, rádi Vám zavoláme zpět.

    Nový model si žádá zkušební jízdu

    Přestože koupě kteréhokoli motocyklu Honda nemůže být špatným rozhodnutím, přeci jen přísloví „nekupuj zajíce v pytli“ stále platí. A naším prvořadým cílem je Vaše naprostá spokojenost s novým strojem, aby co nejvíce odpovídal Vašemu jízdnímu využití. Stačí krátká projížďka a máte jasno.