Pondělí až pátek: 10.00 – 18.00

Email Prodejna

HONDA CBR650R

Čtyřválcové sportovní motocykly střední třídy jsou výjimečné a krásné. Přesně jako CBR650R. Má plynulý nástup výkonu jako turbína, od nízkých otáček až po vysoké. Výhoda vyššího výkonu, kterou přináší řazení se spojkou E-Clutch – pokud si ji přejete. Agresivně přepracovaný styl inspirovaný naším modelem CBR1000RR-R Fireblade. A prémiové technologie, jako je nový TFT displej a možnost připojení k aplikaci Honda RoadSync, díky kterým tato hvězda září ještě jasněji.

 

192 479 Kč bez DPH
232 900 Kč
Možnost odpočtu DPH
Kód produktu: CBR650RAR
Dostupné varianty:

AUTORIZOVANÝ DEALER HONDA

RODINNÝ PODNIK MOTOLETY

SPECIALIZACE NA MOTORKY

VÍCE NEŽ 30 LET ZKUŠENOSTÍ

Popis

Honda CBR650R dále rozvíjí svůj závodní styl díky agresivní modernizací od předního světlometu až po zadní světlo. Zcela nový 5palcový TFT displej nabízí konektivitu Honda RoadSync, přičemž k jeho ovládání slouží jednoduchý a snadno použitelný čtyřsměrový přepínač. Výkon motoru zůstal nezměněn na 70 kW a 63 Nm, přičemž k dispozici je i verze se sníženým výkonem pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2. CBR650R – společně s nahou verzí CB650R – bude prvním modelem značky Honda, který bude nabízen s volitelnou technologií elektronické spojky Honda E-Clutch, která jezdci dává možnost automatického ovládání spojky pouze pomocí řadicí páčky. Podvozek je vybaven inverzní vidlicí Showa SFF-BP, dvěma radiálními čtyřpístovými předními třmeny a pneumatikami o rozměrech 120/70-ZR17 a 180/55-ZR17.

 

 

Vzhled a výbava

  • Sportovní vzhled se agresivně vyvíjí a klade důraz na rychlost
  • Nový 5palcový barevný TFT displej s konektivitou Honda RoadSync pro zobrazení pokynů navigace a pro přístup k dalším funkcím chytrého telefonu
  • Nový, zjednodušený ovladač na levé rukojeti se snadno používá a v noci je podsvícený
  • Kompletní LED osvětlení s novým světlometem a zadním světlem

Nový design modelu CBR650R s obnaženou čtyřválcovou pohonnou jednotkou zvyšuje čistě sportovní přitažlivost a byl navržen s důrazem na rychlost. V čele změn stojí nové dvojité LED světlomety vyznačující se pronikavým pohledem, jež doplňuje přepracovaná horní a dolní kapotáž, jejíž svalnaté proporce se snoubí se štíhlými liniemi a úhly.

Agresivní polohu při jízdě zajišťují dělená řídítka umístěná pod hlavou vidlice a dozadu posunuté stupačky. Nové sedlo je ještě kompaktnější a směrem k zádi stroje se elegantně zužuje, což ještě více zdůrazňuje jeho sportovní účel. Minimalistické rysy dotvářejí boční panely, v čemž jim sekunduje také ocelový zadní blatník s držákem registrační značky.

Motor

  • Maximální výkon 70 kW, maximální točivý moment 63 Nm
  • Možnost snížení výkonu na 35 kW pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2
  • Systém nastavitelné kontroly trakce (HSTC)

Šestnáctiventilový motor DOHC o objemu 649 cm3 zůstal pro modelový rok 2024 nezměněn. Tento agregát byl vyladěn tak, aby poskytoval co nejčistší a nejzábavnější výkony, jaké jsou u čtyřválcového motoru této střední kategorie možné. Motor se tradičně rychle „sbírá“ v celém rozmezí otáček a vyznačuje se silným zátahem až k vysoko umístěné hranici maximálních otáček, kterou jsou řadové čtyřválce Honda pověstné. Maximálního výkonu 70 kW motor dosahuje při 12 000 ot./min., přičemž nejvyšší hodnota točivého momentu činí 63 Nm při 9 500 ot./min. Pro držitele řidičského oprávnění A2 je k dispozici možnost snížení výkonu na 35 kW.

Podvozek

  • 41mm inverzní vidlice Showa se samostatnými velkými písty (Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP)) 
  • Radiálně upevněné čtyřpístové přední brzdové třmeny a plovoucí kotouče
  • Pneumatiky 120/70-ZR17 vpředu a 180/55-ZR17 vzadu

Ocelový kosočtvercový rám je tvořen lisovanými deskami pro upevnění čepu kyvného ramene a dvěma páteřovými prvky z elipsovitých profilů, jejichž tuhost byla specificky naladěna (tužší kolem osy vidlice a „pružnější“ v oblasti profilů) tak, aby nabízela vynikající a univerzální ovladatelnost s vysokou úrovní zpětné vazby. Sklon vidlice je 25,5° a závlek 100 mm; rozvor kol činí 1 450 mm. Pohotovostní hmotnost činí 209 kg

41mm inverzní vidlice Showa’s Separate Function Big Piston (SFF-BP) se vyznačuje prvotřídní reakcí odpružení. Tlumič s rozdělováním tlaku v jedné trubce vidlice a pružinový mechanismus ve druhé zajišťují vynikající účinnost tlumení při nižší hmotnosti. Společně s využitím většího pístu je výsledkem lepší ovladatelnost, pohlcování rázů a kontrola nad strojem. Centrální tlumič, jehož předpětí lze nastavit v 10 stupních, je přímo spojen se zakřiveným, gravitačně litým kyvným ramenem.

Příslušenství

Pro model CBR650R bude k dispozici široká nabídka originálního příslušenství Honda, a to jak po jednotlivých položkách, tak ve formě paketů. Veškeré příslušenství je přitom připraveno k přímé instalaci:

Paket Racing 

Zlepšuje dynamiku stroje díky rychlořazení (pro standardní manuální převodovku a spojku), barevně sladěnému krytu zadního sedla a o 25 mm vyššímu zatmavěnému plexi štítu. Ochranná nálepka na nádrž v imitaci karbonu zvyšuje praktičnost i ochranu a hrdě se pyšní logem CBR. Paket je doplněn ukazatelem hladiny oleje a průhlednými bočními ochrannými nálepkami na nádrž s logem CBR.

Paket Comfort 

Vyhřívané rukojeti zvyšují jízdní vlastnosti za chladného počasí. Kromě nich paket zahrnuje flexibilní výbavu pro zvýšení přepravní kapacity v podobě 3litrového tank bagu a 15litrové tašky na zadní sedlo.

 

V nabídce příslušenství jsou dále polepy kol dostupné v různých barvách. Veškeré položky obsažené v paketech lze zakoupit i jednotlivě.

Parametry

Technické parametry
MOTOR
Typ Kapalinou chlazený 4taktní 16ventilový řadový čtyřválec s rozvodem DOHC
Zdvihový objem 649 cm3
Maximální výkon 70 kW při 12 000 ot./min (k dispozici sada pro snížení výkonu na 35 kW)
Max. točivý moment 63 Nm při 9 500 ot./min. (49 Nm se sadou 35 kW)
PALIVOVÝ SYSTÉM
Objem palivové nádrže 15,4 l
Spotřeba paliva 4,9 l/100 km / 4,1 l/100 km
HNACÍ ÚSTROJÍ
Typ převodovky 6-stupňová manuální převodovka
Stálý převod Řetěz
RÁM
Typ rámu Ocelový, kosočtvercové profily
PODVOZEK
Rozměry (D x Š x V) 2 120 x 750 x 1 145 mm
Rozvor kol 1 450 mm
Výška sedla 810 mm
Světlá výška 130 mm
Pohotovostní hmotnost 209 kg
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední vidlice 41mm inverzní přední vidlice Showa se samostatnými velkými písty (Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP)
Zavěšení zadního kola Tlumič Monoshock s předpětím nastavitelným v 10 stupních, zdvih 43,5 mm
KOLA A PNEUMATIKY
Kola 5paprsková z hliníkové slitiny, s dutým profilem
Pneumatika vpředu 120/70 ZR17 M/C (58W)
Pneumatika vzadu 180/55 ZR17 M/C (73W)
BRZDY
Vpředu Dva brzdové kotouče 310 mm x 4,5 mm se čtyřpístovými třmeny
Vzadu Jeden kotouč 240 mm x 5 mm s jednopístovým třmenem
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Přístrojový panel Pětipalcový TFT multifunkční informační displej
Konektivita RoadSync
Zabezpečovací systém HISS
USB-C ano
HSTC ano
Další funkce ESS

    Nebo nám napište, rádi Vám zavoláme zpět.

    Nový model si žádá zkušební jízdu

    Přestože koupě kteréhokoli motocyklu Honda nemůže být špatným rozhodnutím, přeci jen přísloví „nekupuj zajíce v pytli“ stále platí. A naším prvořadým cílem je Vaše naprostá spokojenost s novým strojem, aby co nejvíce odpovídal Vašemu jízdnímu využití. Stačí krátká projížďka a máte jasno.