Pondělí až pátek: 10.00 – 18.00

Email Prodejna

HONDA CB125R

CB125R je nejen nápadný, ale díky svému soustředěnému výkonu jezdí stejně dobře, jako vypadá. Elegantní a odlehčený design a kultovní vzhled, se kterým vystoupíte z davu. Snadno se ovládá a je vyroben s vyladěnou technologií, takže očekávejte přesné ovládání, které je ideální pro nové držitele řidičského průkazu A1.

 

 

99 504 Kč bez DPH
120 400 Kč
Možnost odpočtu DPH
Kód produktu: CBF125NAR
Dostupné varianty:

AUTORIZOVANÝ DEALER HONDA

RODINNÝ PODNIK MOTOLETY

SPECIALIZACE NA MOTORKY

VÍCE NEŽ 30 LET ZKUŠENOSTÍ

Popis

Jedinečně stylizovaný motocykl Honda se zdvihovým objemem 125 cm3 z rodiny Neo Sports Café získal nové stylistické prvky a nový 5palcový barevný TFT přístrojový panel převzatý z modelu CB1000R, který se ovládá zcela novými ovládacími prvky. Atraktivitu modelu CB125R, který je vstupní branou do rodiny strojů Neo Sports Café, pro rok 2024 dále zvyšují čtyři nové barvy. Špičková standardní výbava zahrnuje jednoválcový čtyřventilový DOHC motor, špičkovou 41mm inverzní vidlici Showa se samostatnými velkými písty (Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP)), radiálně upevněný čtyřpístový přední brzdový třmen s plovoucím kotoučem a systém ABS ovládaný jednotkou IMU.

 

Informace o modelu

Existuje seznam vlastností, které každý jezdec na začátku své motocyklistické kariéry od svého prvního stroje požaduje: podvozek s dobrými jízdními vlastnostmi, pružný motor vhodný pro každodenní provoz či snadná ovladatelnost. Pokud však tyto základy zabalíte do atraktivního a vytříbeného kabátu a přidáte prémiovou výbavu, získáte mimořádný stroj, se kterým můžete směle vstoupit do života na dvou kolech.

Podvozek

  • 41mm inverzní vidlice Showa se samostatnými velkými písty (Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP)) 
  • Radiální 4pístový brzdový třmen a 296mm plovoucí přední kotouč bez středového upevnění
  • Systém ABS spolupracuje s jednotkou pro měření setrvačných sil (Inertial Measurement Unit – IMU)

 

Motor

  • Kapalinou chlazený jednoválcový čtyřventilový motor DOHC
  • Maximální výkon 11 kW a točivý moment 11,6 Nm
  • Motor plní emisní normu EURO5+

Model CB125R je vybaven vlastním čtyřventilovým DOHC motorem o objemu 125 cm3, který disponuje výkonem 11,0 kW při 10 000 ot./min. a točivým momentem 11,6 Nm při 8 000 ot./min. a splňuje požadavky emisní normy EURO5+. Maximální rychlost dosahuje 105 km/h, akceleraci 0-200 m stroj zvládá za 11,3 s. Převodovka je šestistupňová.

Vzhled a výbava

  • Nový pětipalcový plnobarevný TFT přístrojový panel převzatý z CB1000R
  • Nové ovladače na levé rukojeti
  • Minimalistický industriální vzhled se čtyřmi novými barvami a novou grafikou s velkými logy pro výrazný vizuální efekt
  • Kompletní LED osvětlení
  • 10,1litrová palivová nádrž umožňuje dojezd 460 km

Jedinečný vzhled modelu CB125R odkazuje na nezaměnitelný minimalistický retro styl kombinovaný s moderními prvky „Neo Sports Café“ modelu CB1000R a přináší do vstupní kategorie značky Honda nový, vyhraněnější charakter. Pro modelový rok 2024 byl tento vzhled obohacen přidáním nového pětipalcového TFT displeje vyznačujícího se vysokou čitelností, který pochází z modelu CB1000R. Displej nabízí tři způsoby zobrazení údajů o rychlosti a otáčkách v analogové nebo sloupcové formě v závislosti na preferencích jezdce. Dále jsou na něm zobrazovány údaje o množství paliva a spotřebě, zařazeném rychlostním stupni a také nastavitelný indikátor přeřazení na vyšší rychlostní stupeň na otáčkoměru. Ovládání displeje umožňují nové ovládací prvky na levé rukojeti, které jsou nejen stylové, ale také intuitivní.

Příslušenství

Pro model CB125R bude k dispozici široká nabídka originálního příslušenství Honda, která zahrnuje:

  • Vyhřívané rukojeti s 5 úrovněmi nastavení a s paměťovou funkcí
  • 15litrovou tašku na zadní sedlo, kterou lze zvětšit na 22 litrů, a to včetně pláštěnky
  • 12V nabíjecí zásuvku

Parametry

Technické parametry
Motor
Typ Kapalinou chlazený, 4taktní, 4ventilový jednoválec DOHC
Zdvihový objem 124, 9 cm3
Vrtání x zdvih 57,3 mm x 48,4 mm
Maximální výkon 11,0 kW při 10 000 ot./min.
Max. točivý moment 11,6 Nm při 8 000 ot./min.
PALIVOVÝ SYSTÉM
Objem palivové nádrže 10,1 l
Spotřeba paliva 2,2 l/100 km (režim WMTC)
HNACÍ ÚSTROJÍ
Typ převodovky 6stupňová
PODVOZEK
Rozměry (D x Š x V) 2 025 mm x 820 mm x 1 055 mm
Rozvor kol 1345 mm
Výška sedla 816 mm
Světlá výška 140 mm
Pohotovostní hmotnost 130 kg
ZAVĚŠENÍ KOL
Typ vpředu 41mm inverzní vidlice (SFF-BP)
Typ vzadu Centrální tlumič bez možnosti seřízení
KOLA
Pneumatika vpředu 110/70R17M/C 54H
Pneumatika vzadu 150/60R17M/C 66H
BRZDY
Systém ABS, Typ Vpředu i vzadu nezávislý systém ABS s IMU
Typ vpředu 296mm plovoucí kotouč bez středového náboje. Radiálně upevněný 4pístový třmen Nissin
Typ vzadu Jeden 220mm kotouč s jednopístovým třmenem
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Přístrojový panel Pětipalcový barevný TFT displej

    Nebo nám napište, rádi Vám zavoláme zpět.

    Nový model si žádá zkušební jízdu

    Přestože koupě kteréhokoli motocyklu Honda nemůže být špatným rozhodnutím, přeci jen přísloví „nekupuj zajíce v pytli“ stále platí. A naším prvořadým cílem je Vaše naprostá spokojenost s novým strojem, aby co nejvíce odpovídal Vašemu jízdnímu využití. Stačí krátká projížďka a máte jasno.