Elektronika
- Tři přednastavené jízdní režimy plus dva nastavitelné režimy USER
- Tři úrovně výkonu motoru a brzdění motorem
- Čtyřúrovňový systém nastavitelné kontroly trakce a systém pro zamezení zvedání předního kola
K dispozici jsou 3 úrovně výkonu motoru (Engine Power – P) a brzdění motorem (Engine Brake – EB) a 4 úrovně nastavitelné kontroly trakce (Honda Selectable Torque Control – HSTC); systém HSTC je také možné vypnout.
Režim RAIN využívá nejnižší nastavení výkonu pro nejméně agresivní přísun síly, střední úroveň brzdění motorem a vysokou úroveň zásahů systému HSTC. Nejnižší úroveň výkonu a točivého momentu je aplikována na první 3 rychlostní stupně.
Režim STANDARD využívá střední nastavení výkonu, HSTC i brzdění motorem. Mírně změkčuje přísun výkonu u prvního a druhého rychlostního stupně a využívá úroveň výkonu, která se nachází těsně pod režimem SPORT, se sníženým točivým momentem při částečném otevření škrticí klapky.
V režimu SPORT je nastaven nejvyšší přísun výkonu a nejnižší úroveň brzdění motorem a HSTC, čímž je zajištěn 100% výkon na všech šest rychlostních stupňů, maximální točivý moment ve všech polohách škrticí klapky a omezené zásahy ze strany HSTC.
Režimy USER 1 a 2 umožňují jezdci zvolit nastavení pro každý parametr a tato nastavení uložit pro budoucí použití.