Pondělí až pátek: 10.00 – 18.00

Email Prodejna

HONDA CMX1100 Rebel S-edition DCT

Nejde jen o to, kde jste byli. Jde o to, kam se chystáte. A nový model CMX1100 Rebel je zkonstruován tak, aby vás povozil v jedinečném stylu. Charakteristický dvouválcový motor má mohutný zátah při jízdě od nejnižších až do středních otáček. Uvolněnější jízdní poloha – řídítka zvednutá a posunutá dozadu směrem k jezdci, stupačky posunuté dopředu a o 10 mm vyšší sedlo – umožňují pohodlnější a jistější jízdu. A nový jasný 5palcový TFT displej s aplikací Honda RoadSync pro připojení chytrého telefonu vás udrží v obraze, i když jste na cestě a pokračujete dál.

250 331 Kč bez DPH
302 900 Kč
Možnost odpočtu DPH
Kód produktu: CMX1100D3S
Dostupné varianty:

AUTORIZOVANÝ DEALER HONDA

RODINNÝ PODNIK MOTOLETY

SPECIALIZACE NA MOTORKY

VÍCE NEŽ 30 LET ZKUŠENOSTÍ

Popis

A na seznam modelů Rebel pro modelový rok 2025 přibyl také street custom elegán CMX1100SE Rebel. Jedná se o první tovární stroj Honda (mimo legendární RC213V-S) vybavený zrcátky na koncích řídítek; ta jsou díky hliníkové konstrukci nejen stylová, ale jejich řešení zároveň pomáhá předcházet oslňování. Další příslušenství montované přímo ve výrobním závodě zahrnuje barevně sladěnou kapotáž kolem světlometu, speciálně navržené manžety přední vidlice a krátký sportovní přední blatník. Sedlo s lichoběžníkovým prošíváním dodává na stylovosti a komfortu, zatímco eloxovaný kryt chladiče odlišuje verzi SE od jejích sourozenců.

 

 

 

 

 

 

Vzhled a výbava

CMX1100 Rebel nabízí jednoduchý, syrový a „nezpracovaný“ vzhled, jehož autorem je stejné americké výzkumné a vývojové studio značky Honda, které stálo za modelem CMX 500 Rebel. Dlouhý a nízký stroj s úzkým tělem je korunován vykrojenou dvoubarevnou bezpřírubovou palivovou nádrží o objemu 13,6 litru. Jeho minimalistické rysy se vyznačují mimořádnou hloubkou a jeho proporce se elegantně doplní poté, co na stroj usedne jezdec.

Přední i zadní blatník jsou lisovány z 1 mm silného ocelového plechu a jsou upevněny pomocí konzolí z hliníkové slitiny. Nízko umístěný světlomet o průměru 175 mm má klasický tvar, uvnitř se však nacházejí čtyři LED diody se silnými vnitřními čočkami, které při jízdě za tmy vytvářejí charakteristický světelný vzor. Také malé 55mm kruhové ukazatele směru mají klasický vzhled, zatímco oválné čiré zadní LED světlo vyčnívá svým moderním charakterem a dobře ladí s dalšími detaily.

Motor

  • Vyšší kompresní poměr zvyšuje výkon a točivý moment a dodává motoru výraznější „pulzující“ charakter.
  • Speciální časování ventilů a větší setrvačník navržené speciálně pro model Rebel.
  • Výfuk naladěn s ohledem na charakter stroje.

Řadový dvouválcový motor SOHC s 8 ventily a s objemem 1 084 cm3 v modelu CMX1100 Rebel je odvozen od agregátu použitého v CRF1100 Africa Twin, který pro modelový rok 2024 získal významné (a zaznamenatelné) navýšení točivého momentu v nízkých a středních otáčkách, aniž by přitom došlo k poklesu maximálního výkonu.

CMX1100 Rebel pro modelový rok 2025 získává stejná vylepšení, která jeho cestovním schopnostem dodávají sportovní nádech. Vrtání zůstává 92 mm a zdvih 81,5 mm; kompresní poměr dosahuje 10,5:1 (oproti 10,1:1) a motor nyní disponuje výkonem 65 kW při 7250 ot./min. U tohoto typu stroje však záleží především na točivém momentu a zatímco jeho maximální hodnota 98 Nm při 4 750 ot./min. zůstává zachována, odezva stroje v nízkých a středních otáčkách je výrazně silnější – o plných 32 % oproti motoru v Africa Twin.

Elektronika

  • Elektronicky řízená škrticí klapka (Throttle By Wire – TBW)
  • Tři volitelné výchozí jízdní režimy byly optimalizovány s ohledem na charakter nového motoru. K dispozici jsou také dva nastavitelné režimy USER.
  • 3úrovňový systém nastavitelné kontroly trakce byl pro modelový rok 2025 vylepšen. 

Režim STANDARD nabízí střední úroveň výkonu motoru, brzdění motorem a míry zásahů systému HSTC, což je zárukou uvolněné jízdy při nízkých otáčkách a v nižších rychlostech. S rostoucími otáčkami Rebel postupně uvolňuje otěže svého výkonu.

Režim RAIN se vyznačuje nižším výkonem motoru a omezeným brzděním motorem, jež jsou společně s vysokou četností zásahů systému HSTC zárukou uvolněné jízdy a jistoty na mokrém a kluzkém povrchu.

Režim SPORT se vyznačuje agresivním přísunem výkonu motoru a standardní úrovní brzdění motorem, což společně s omezenými zásahy systému HSTC umožňuje využití maximálního výkonu.

Dva režimy USER poskytují uživateli možnost jednotlivé parametry nastavit podle svých požadavků. Po nastavení jsou režimy USER automaticky uloženy, takže není zapotřebí vše znovu nastavovat při každém zapnutí zapalování.

Dvouspojková převodovka (DCT)

  • Vylepšení pro hladké rozjezdy, zastavování a otáčení v nízkých rychlostech
  • Tři standardní mapy řazení v (automatickém) režimu D odrážejí přednastavené jízdní režimy.
  • Možnost přednastavení chování převodovky v režimu USER

V rámci úprav pro modelový rok 2025 se konstruktéři značky Honda zaměřili na dvě vylepšení převodovky DCT. Prvním byl plynulejší rozjezd z klidu a ovládání stroje při nízkých rychlostech pod 10 km/h – například při otáčení atd. To vyžaduje rychlou, ale jemnou hnací sílu při malém otevření škrticí klapky.

Nová technologie, která překonává provozní parametry předchozí generace převodovky DCT, nyní odhaduje tlak oleje v komoře spojkového pístu a zcela přehodnocuje způsob, jakým je na základě zpětné vazby upravována jeho síla. Nespoléhá se totiž pouze na snímač tlaku oleje před spojkovým pístem, což vede k lepší a jemnější odezvě spojky. Kromě způsobu nového otevírání škrticí klapky ze zavřené polohy je převodovka DCT nově vybavena také vyhrazeným nastavením pro jízdu mimořádně nízkou rychlostí.

Podvozek

  • Styl modelu Rebel podtrhuje jeho výrazný ocelový trubkový rám.
  • Pozice za řídítky pro rok 2025 se vyznačuje větší volností a lepším pohodlím zejména pro vyšší jezdce; řídítka byla posunuta vzhůru a vzad, stupačky naopak vpřed a sedlo je o 10 mm vyšší.
  • Geometrie řízení je zárukou stability a snadné ovladatelnosti.
  • 43mm kazetová přední vidlice a dva postranní zadní tlumiče umožňují nastavení předpětí pružin.
  • Radiální čtyřpístový přední brzdový třmen a 330mm plovoucí kotouč
  • Pneumatiky 130/70B18 vpředu a 180/65B16 vzadu

Na základě zpětné vazby od majitelů byla pro modelový rok 2025 upravena pozice jezdce; řídítka se posunula o 28 mm vzad směrem k jezdci a o 12 mm vzhůru, zatímco stupačky byly posunuty o 50 mm vpřed. Sedlo, které je vyrobeno s použitím nové prvotřídní uretanové pěny, je o 10 mm silnější a mírně širší, což však nebrání tomu, aby jezdec snadno dosáhl na zem (sedlo má velmi příjemnou výšku 710 mm oproti dosavadním 700 mm). Všechny tyto změny společně dělají posez za řídítky uvolněnější a pohodlnější.

Příslušenství

Protože se jedná o stroj, který je již od svého vzniku připraven pro další individualizaci, úpravy a přizpůsobení individuálnímu vkusu s využitím různého příslušenství, nabízí společnost Honda širokou nabídku originálního příslušenství, které lze na CMX1100 Rebel přímo namontovat. Pro modelový rok 2025 jsou připravena upravená komfortní sedla jezdce i spolujezdce, přičemž spolujezdec se může těšit na rovnější, o 30 mm hlubší profil a opěrku, která je vyšší a dostupná s hnědým čalouněním.

U dealerů značky Honda jsou připraveny tři pečlivě vybrané sady příslušenství:

Paket Comfort Pack (k dispozici v černé nebo hnědé barvě) představuje všestrannou kolekci prvků určených ke zvýšení komfortu jezdce i spolujezdce a praktičnosti:

  • Zadní nosič
  • Opěrka pro spolujezdce
  • Vyhřívané rukojeti

Paket Travel Pack (k dispozici v černé nebo hnědé barvě) představuje soubor příslušenství, které Rebel promění na motocykl vhodný pro dlouhé cesty:

  • Komfortní sedlo jezdce
  • Komfortní sedlo spolujezdce
  • Pravá boční taška a nosič
  • Levá boční taška a nosič

Dále je k dispozici následující příslušenství:

  • Nosič pro jednomístnou verzi
  • Štítek na přístrojový panel
  • Sedlo jezdce (lichoběžníkové prošívání, dostupné v hnědé nebo černé)
  • Hnědé sedlo spolujezdce

Parametry

Technické parametry
MOTOR
Typ Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s 8 ventily, 270° fázováním klikového hřídele a hlavou uni-cam
Zdvihový objem 1 084 cm3
Maximální výkon 65 kW při 7 250 ot./min.
Max. točivý moment 98 Nm při 4 750 ot./min.
PALIVOVÝ SYSTÉM
Objem palivové nádrže 13,6 l
Spotřeba paliva 5,3 l/100 km
HNACÍ ÚSTROJÍ
Typ převodovky 6stupňová dvouspojková
Stálý převod Řetěz
RÁM
Typ rámu Ocelový, kosočtvercové profily
PODVOZEK
Rozměry (D x Š x V) 2 240 x 880 x 1 125 mm
Rozvor kol 1 520 mm
Výška sedla 710 mm
Světlá výška 120 mm
Pohotovostní hmotnost 237 kg
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední vidlice 43mm kazetové provedení s regulací předpětí
Zavěšení zadního kola Dva postranní zadní tlumiče s regulací předpětí
KOLA A PNEUMATIKY
Kola Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny
Pneumatika vpředu 130/70B18 M/C 63H
Pneumatika vzadu 180/65B16 M/C 81H
BRZDY
Vpředu Radiálně umístěný celistvý čtyřpístový brzdový třmen, jeden 330mm plovoucí kotouč
Vzadu Jednopístový třmen, jeden 256mm kotouč
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Přístrojový panel Pětipalcový TFT displej
Konektivita RoadSync
USB USB-C
Ukazatele směru s funkcí automatického vypínání Ano
Zabezpečovací systém HISS
Jízdní režimy Standard, Sport, Rain, User 1 a User 2
HSTC Tři úrovně + VYP

    Nebo nám napište, rádi Vám zavoláme zpět.

    Nový model si žádá zkušební jízdu

    Přestože koupě kteréhokoli motocyklu Honda nemůže být špatným rozhodnutím, přeci jen přísloví „nekupuj zajíce v pytli“ stále platí. A naším prvořadým cílem je Vaše naprostá spokojenost s novým strojem, aby co nejvíce odpovídal Vašemu jízdnímu využití. Stačí krátká projížďka a máte jasno.