Pondělí až pátek: 10.00 – 18.00

Email Prodejna

HONDA CRF1100L Africa Twin DCT

boční kufry zdarma

Model Africa Twin právě prošel modernizací. Stále je to úžasně agilní motocykl Adventure, tak jako doposud – s výkonem, který dokáže vyvinout maximální výkon – navíc s točivým momentem umožňujícím pomalou jízdu. Díky novému nastavitelnému štítu jsou silniční jízdy mnohem pohodlnější. Bezdušové pneumatiky umožňují snadné opravy. A možnost elektronického odpružení motocyklu Africa Twin ES s technologií Showa-EERA™ otevírá zcela nové obzory dobrodružství.

308 182 Kč bez DPH
372 900 Kč
Možnost odpočtu DPH
Kód produktu: CRF1100DS
Dostupné varianty:

AUTORIZOVANÝ DEALER HONDA

RODINNÝ PODNIK MOTOLETY

SPECIALIZACE NA MOTORKY

VÍCE NEŽ 30 LET ZKUŠENOSTÍ

Popis

Ambiciózní terénní dobrodruh značky Honda získává více síly pro svůj dvouválcový motor o objemu 1084 cm3 díky nárůstu točivého momentu v nízkých otáčkách. Nová volitelná verze CRF1100L Africa Twin ES nabízí systém pro elektronické nastavení tlumičů Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA) a nastavení předpětí zadní pružiny, vyhřívané rukojeti a 12V zásuvku. Oba modely sdílejí přepracovanou horní část kapotáže, nové sedlo a větší plexi štít s 5 pozicemi pro nastavení výšky, plus nově také bezdušové pneumatiky. Kompletní soubor elektronické výbavy zahrnuje šestiosý snímač setrvačných sil pro řízení jízdních režimů a systému HSTC, a dále systém ABS umožňující brzdění v zatáčkách, systém pro zamezení zvedání předního a zadního kola, USB zásuvku a standardně montovaný tempomat. Oblíbenou volitelnou položkou zůstává dvouspojková převodovka (DCT) s funkcí detekce průjezdu zatáčkou, jež byla pro modelový rok 2024 dále vylepšena. Barevný 6,5palcový TFT dotykový displej nabízí technologie Apple CarPlay®Android Auto® a Bluetooth konektivitu. Se čtyřmi speciálně navrženými sadami originálního příslušenství Honda – Urban, Rally, Travel a Adventure – vytvoříte ze svého motocyklu dokonalého partnera pro vaše cesty.

Informace o modelu

CRF1100L Africa Twin pro modelový rok 2025 kladla důraz především na schopnost jízdy mimo silnice a nabízí vzhled a pocit štíhlého rallye stroje. Řadový dvouválcový motor o objemu 1 084 cm3 pro modelový rok 2025 disponuje upraveným sáním, spalováním a výfukem, což umožnilo dosažení vyššího točivého momentu v nízkých a středních otáčkách a 7% nárůst maximální hodnoty točivého momentu na 112 Nm; maximální výkon zůstává na 75 kW.

Nově jsou k dispozici dvě verze. CRF1100L Africa Twin se standardním odpružením Showa a CRF1100L Africa Twin ES, která disponuje elektronicky nastavitelným odpružením Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA). Showa EERA nabízí optimalizované tlumení za všech jízdních podmínek, ale také možnost měnit předpětí zadní pružiny za jízdy.

Podvozek

  • Lehký rám s přišroubovaným hliníkovým podsedlovým rámem a s lehkým robustním kyvným ramenem ve stylu modelu CRF450R, které nabízí vynikající trakci a kontakt zadního kola
  • Šestiosá jednotka Bosch IMU pro měření setrvačných sil; systém ABS umožňující brzdění v zatáčkách zvyšuje jistotu při jízdě a nabízí nastavení pro jízdu v terénu
  • Kola o rozměru 21/18 palců jsou nově obuta do bezdušových pneumatik

Díky flexibilitě systému může být tlumení naprogramováno tak, aby ke změnám docházelo v závislosti na rychlosti vozidla –⁠ například při vyšších rychlostech může být tlumení tužší. Navíc se dokáže přizpůsobit specifickým okolnostem, jako je „příprava“ odpružení stroje na dopad po skoku nebo snížení „ponoru“ přídě při prudkém brzdění.

Vylepšení pro modelový rok 2024 zahrnovala možnost nastavení předpětí zadního odpružení pomocí čtyř režimů: jezdec, jezdec se zavazadly, jezdec se spolujezdcem a jezdec se spolujezdcem a zavazadly, a to za jízdy pouhým stisknutím tlačítka.

K dispozici je také standardní plně nastavitelné odpružení Showa; 45mm kazetová inverzní přední vidlice nabízí vysoký zdvih pro pohlcování rázů s interním nastavením tlumení, čímž je zajištěno prvotřídní chování při jízdě na silnici i v terénu. Litá hliníková hlava vidlice a kované spodní upevnění vidlice – propojené dutou hliníkovou trubkou – jsou k jednotlivým ramenům vidlice připevněny šrouby v horní a dolní části. Zadní tlumič Showa je tvořen 46mm válcem s oddělenou nádržkou pro stabilní regulaci tlumení i v těch nejextrémnějších terénních podmínkách. Předpětí pružiny lze nastavit pomocí kolečka na těle tlumiče.

Motor

  • Dvouválcový motor o objemu 1 084 cm3 disponuje o 7 % vyšší hodnotou maxima točivého momentu (112 Nm) a nabízí více točivého momentu i výkonu v nízkých a středních otáčkách.
  • Kompresní poměr vzrostl na 10,5:1 a motor prodělal úpravy nastavení elektronické řídicí jednotky, časování ventilů, sání a výfuku
  • Osmiventilová hlava Unicam, polosuchá vana a kluzná spojka

Díky vylepšením pro modelový rok 2025, jež se zaměřila na zvýšení točivého momentu v nejpoužívanějších nízkých, středních a vyšších středních otáčkách, disponuje řadový osmiventilový dvouválcový motor o objemu 1 084 cm3 výkonem 75 kW při 7 500 ot./min. a točivým momentem vrcholícím 112 Nm při 5 500 ot./min. Vrtání má hodnotu 92 mm, zdvih 81,5 mm a kompresní poměr dosahuje 10,5:1.

Elektronika pro řízení motoru

  •  Díky řízení jednotkou IMU umožňují zásahy systému HSTC jezdci soustředit se na jízdu v terénu
  • Systém pro zamezení zvedání předního kola nabízí 3 úrovně a je rovněž řízen prostřednictvím IMU
  • Čtyři jízdní režimy: TOUR, URBAN, GRAVEL a OFF-ROAD
  • Dva režimy (USER) umožňují úplné přizpůsobení

Srdcem balíčku elektronických systémů je elektronicky řízená škrticí klapka (Throttle By Wire – TBW) a šestiosá jednotka pro měření setrvačných sil (IMU). Systém byl pro modelový rok 2024 dále vylepšen a nabízí 4 úrovně výkonu a 3 úrovně brzdění motorem. Systém nastavitelné kontroly trakce (HSTC) disponuje sedmi úrovněmi, míra jeho zásahu v každé z těchto úrovní byla optimalizována s ohledem na data dodávaná v reálném čase systémem IMU. Rozestupy mezi jednotlivými úrovněmi jsou optimalizovány tak, aby měl jezdec možnost jemnějšího nastavení úrovně prokluzu zadního kola při jízdě v terénu. Systém HSTC je také možné zcela vypnout.

Jezdec může vybírat ze čtyř přednastavených jízdních režimů: TOURURBANGRAVEL a OFF-ROAD, které pokrývají většinu jízdních podmínek a situací. Dále jsou k dispozici dva dále nastavitelné režimy USER s možností uložení vlastních nastavení. Některé parametry lze měnit i v rámci přednastavených jízdních režimů – HSTC mezi úrovněmi 1–7 (plus vypnuto), systém pro zamezení zvedání předního kola (Wheelie Control) mezi úrovněmi 1–3 (plus vypnuto) a úroveň vzorce řazení převodovky DCT v režimu S mezi úrovněmi 1–3.

Režim TOUR kombinuje nejvyšší úroveň výkonu (1) pro jízdu se spolujezdcem a zavazadly, střední úroveň brzdění motorem (2) s aktivním systémem ABS umožňujícím brzdění v zatáčkách na silnici.

Režim URBAN je určen pro různorodé požadavky a využívá střední úroveň výkonu (2) a brzdění motorem (2) v kombinaci s aktivním systémem ABS umožňujícím brzdění v zatáčkách na silnici.

Režim GRAVEL nabízí nejnižší úroveň výkonu (4) a brzdění motorem (3). Systém ABS umožňující brzdění v zatáčkách je aktivní s nastaveními pro off-road; v tomto případě nelze systém ABS pro zadní kolo vypnout.

Režim OFF-ROAD využívá střední úroveň výkonu (3) a nejnižší úroveň brzdění motorem (3). Systém ABS umožňující brzdění v zatáčkách je aktivní s nastaveními pro off-road; systém ABS pro zadní kolo lze vypnout.

Uživatelské režimy USER 1 a 2 nabízejí jezdci možnost dvou zcela individuálních nastavení – může vybírat z úrovní výkonu 1–4 a úrovní brzdění motorem 1–3, a dále nastavovat parametry systému HSTC, systému pro zamezení zvedání předního kola a ABS (pro jízdu na silnicích a v terénu). Režim USER 1 standardně začíná s úrovní výkonu a brzdění motorem 2, režim USER 2 má nastavenou úroveň výkonu 4 a úroveň brzdění motorem 3.

Parametry

Technické parametry
Motor
Typ Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec OHC s 8 ventily, 270° fázováním klikového hřídele a hlavou uni-cam
Zdvihový objem 1084 cm3
Vrtání x zdvih 92 mm x 81,5 mm
Maximální výkon 75 kW při 7 500 ot./min.
Max. točivý moment 112 Nm při 5 500 ot./min.
PALIVOVÝ SYSTÉM
Objem palivové nádrže 18,8 l
Spotřeba paliva MAN: 4,9 l/100 km DCT: 4,9 l/100 km
ELEKTRICKÁ SOUSTAVA
HNACÍ ÚSTROJÍ
Typ převodovky 6stupňová manuální (6stupňová převodovka DCT)
PODVOZEK
Rozměry (D x Š x V) 2 330 mm x 960 mm x 1 485 mm
Rozvor kol 1 575 mm
Výška sedla 850/870 mm (volitelné snížené sedlo 825 mm, volitelné komfortní sedlo 885 mm)
Světlá výška 250 mm
Pohotovostní hmotnost MAN: 231 kg DCT: 242 kg ES MAN: 233 kg ES DCT: 244 kg
ZAVĚŠENÍ KOL
Typ vpředu 45mm inverzní teleskopická kazetová vidlice Showa s nastavením předpětí a síly tlumení, zdvih 230 mm. CRF1100L Africa Twin ES – teleskopická inverzní vidlice SHOWA s průměrem vnitřní trubky 45 mm a s elektronickou řídicí jednotkou (SHOWA EERATM) s nastavením tlumení v kompresi a v odskoku, zdvih 230 mm
Typ vzadu Jednodílné hliníkové rameno se systémem Pro-Link, plynovým tlumičem SHOWA, hydraulickým nastavením předpětí a odskoku, zdvih zadního kola 220 mm CRF1100L Africa Twin ES – jednodílné hliníkové kyvné rameno se systémem Pro-Link a s plynovým tlumičem SHOWA, hydraulickým dálkovým nastavením předpětí a elektrickou řídicí jednotkou (SHOWA EERATM) s nastavením tlumení v kompresi a v odskoku, zdvih zadního kola 220 mm.
KOLA
Pneumatika vpředu 90/90-21M/C 54H (bezdušová) Metzler Karoo Street)
Pneumatika vzadu 150/70R18M/C 70H (bezdušová) Metzler Karoo Street)
BRZDY
Systém ABS, Typ 2kanálový s IMU Režim ABS nastavitelný pro jízdu na silnici a v terénu
Typ vpředu Dva 310mm vlnovité hydraulické kotouče s plovoucími třmeny, hliníkovou hlavou a radiálními 4pístovými třmeny se sintrovanými destičkami
Typ vzadu 256mm hydraulický kotouč s jednopístovým třmenem a destičkami ze sintrovaného materiálu
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Přístrojový panel LCD panel, 6,5palcový TFT dotykový multifunkční informační displej
Konektivita Bluetooth a Apple CarPlay®/Android Auto® (po kabelu)
USB USB-A
12V zásuvka Ano
Ukazatele směru s funkcí automatického vypínání Ano
Rychlořazení Volitelné (pouze u MAN převodovky)
Zabezpečovací systém Imobilizér HISS
Tempomat Ano
Další funkce Výstražná světla pro nouzové brzdění, šestiosá jednotka IMU, HSTC a systém pro zamezení zvedání předního kola

    Nebo nám napište, rádi Vám zavoláme zpět.

    Nový model si žádá zkušební jízdu

    Přestože koupě kteréhokoli motocyklu Honda nemůže být špatným rozhodnutím, přeci jen přísloví „nekupuj zajíce v pytli“ stále platí. A naším prvořadým cílem je Vaše naprostá spokojenost s novým strojem, aby co nejvíce odpovídal Vašemu jízdnímu využití. Stačí krátká projížďka a máte jasno.