Elektronika pro řízení motoru
- Díky řízení jednotkou IMU umožňují zásahy systému HSTC jezdci soustředit se na jízdu v terénu
- Systém pro zamezení zvedání předního kola nabízí 3 úrovně a je rovněž řízen prostřednictvím IMU
- Čtyři jízdní režimy: TOUR, URBAN, GRAVEL a OFF-ROAD
- Dva režimy (USER) umožňují úplné přizpůsobení
Srdcem balíčku elektronických systémů je elektronicky řízená škrticí klapka (Throttle By Wire – TBW) a šestiosá jednotka pro měření setrvačných sil (IMU). Systém byl pro modelový rok 2025 dále vylepšen a nabízí 4 úrovně výkonu a 3 úrovně brzdění motorem. Systém nastavitelné kontroly trakce (HSTC) disponuje sedmi úrovněmi, míra jeho zásahu v každé z těchto úrovní byla optimalizována s ohledem na data dodávaná v reálném čase systémem IMU. Rozestupy mezi jednotlivými úrovněmi jsou optimalizovány tak, aby měl jezdec možnost jemnějšího nastavení úrovně prokluzu zadního kola při jízdě v terénu. Systém HSTC je také možné zcela vypnout.
Jezdec může vybírat ze čtyř přednastavených jízdních režimů: TOUR, URBAN, GRAVEL a OFF-ROAD, které pokrývají většinu jízdních podmínek a situací. Dále jsou k dispozici dva dále nastavitelné režimy USER s možností uložení vlastních nastavení. Některé parametry lze měnit i v rámci přednastavených jízdních režimů – HSTC mezi úrovněmi 1–7 (plus vypnuto), systém pro zamezení zvedání předního kola (Wheelie Control) mezi úrovněmi 1–3 (plus vypnuto) a úroveň vzorce řazení převodovky DCT v režimu S mezi úrovněmi 1–3.
Režim TOUR kombinuje nejvyšší úroveň výkonu (1) pro jízdu se spolujezdcem a zavazadly, střední úroveň brzdění motorem (2) s aktivním systémem ABS umožňujícím brzdění v zatáčkách na silnici.
Režim URBAN je určen pro různorodé požadavky a využívá střední úroveň výkonu (2) a brzdění motorem (2) v kombinaci s aktivním systémem ABS umožňujícím brzdění v zatáčkách na silnici.
Režim GRAVEL nabízí nejnižší úroveň výkonu (4) a brzdění motorem (3). Systém ABS umožňující brzdění v zatáčkách je aktivní s nastaveními pro off-road; v tomto případě nelze systém ABS pro zadní kolo vypnout.
Režim OFF-ROAD využívá střední úroveň výkonu (3) a nejnižší úroveň brzdění motorem (3). Systém ABS umožňující brzdění v zatáčkách je aktivní s nastaveními pro off-road; systém ABS pro zadní kolo lze vypnout.
Uživatelské režimy USER 1 a 2 nabízejí jezdci možnost dvou zcela individuálních nastavení – může vybírat z úrovní výkonu 1–4 a úrovní brzdění motorem 1–3, a dále nastavovat parametry systému HSTC, systému pro zamezení zvedání předního kola a ABS (pro jízdu na silnicích a v terénu). Režim USER 1 standardně začíná s úrovní výkonu a brzdění motorem 2, režim USER 2 má nastavenou úroveň výkonu 4 a úroveň brzdění motorem 3.