Pondělí až pátek: 10.00 – 18.00

Email Prodejna

HONDA CRF300L

Model CRF300L je špičkový lehký dvouúčelový stroj. Vlastnosti, díky kterým je tak dobrý v terénu – štíhlé proporce, rychlá odezva škrticí klapky, agilní řízení a pružné zavěšení kol – mu umožňují skvěle se pohybovat i ve městě. Zpříjemněte si dojíždění do práce ve všední dny jeho zábavným všestranným výkonem a agilním ovládáním.

Esence víceúčelových motocyklů je již dlouhou dobu nedílnou součástí DNA značky Honda. Již na konci 70. let minulého století byl představen stroj XL250S, který nabízel vynikající jízdní vlastnosti na silnici a zároveň prvotřídní výkony v terénu. Celá řada XL, která po něm následovala, se stala legendou a ukázala, že kombinací úsporného a snadno použitelného čtyřtaktního jednoválce s vhodným rámem lze vytvořit motocykl, který by byl praktický, variabilní a – jak zjistili jezdci na celém světě – mimořádně zábavný.

118 099 Kč bez DPH
142 900 Kč
Možnost odpočtu DPH
Kód produktu: CRF300LAS
Dostupné varianty:

AUTORIZOVANÝ DEALER HONDA

RODINNÝ PODNIK MOTOLETY

SPECIALIZACE NA MOTORKY

VÍCE NEŽ 30 LET ZKUŠENOSTÍ

Popis

Oblíbený víceúčelový model Honda CRF300L získává pro modelový rok 2025 několik vylepšení včetně LED osvětlení a vylepšeného odvodu tepla. Výbava zahrnuje silný a pružný jednoválcový motor (který díky OBD2-2 nyní plní emisní normu EURO5+) a šestistupňovou převodovku s pomocnou třecí spojkou. Ocelový rám s vyváženou tuhostí, hliníková kyvná vidlice, dlouhý zdvih odpružení s upraveným nastavením tlumení a pohotovostní hmotnost 142 kg jsou společně s velkorysou světlou výškou zárukou snadné ovladatelnosti v každém terénu. Výrazný vzhled ostře řezané kapotáže modelu CRF 300L byl pro modelový rok 2025 zvýrazněn novými barvami.

 

Vzhled a výbava

  • Lehká a štíhlá kapotáž inspirovaná závodními stroji CRF
  • Nový LED světlomet a ukazatele směru
  • Chrániče řídítek ve standardní výbavě
  • Snadno čitelný pozitivní LCD displej a blízko něj nově umístěná USB-C zásuvka

Díky inspiraci závodními stroji CRF je model CRF300L oděn do kapotáže s výraznou grafikou, nyní i se standardně montovanými chrániči řídítek. Štíhlá 7,8litrová nádrž společně s úzkou přední částí sedla usnadňuje pohyb jezdce směrem vpřed. Minimalistické konzoli pro upevnění registrační značky sekunduje agresivně tvarovaný přední blatník. Pro modelový rok 2025 je model CRF300L vybaven novým LED světlometem a kompaktními LED ukazateli směru.

Motor

  • Jednoválcový DOHC motor o objemu 286 cm3 disponuje výkonem 20,1 kW a točivým momentem 26,6 Nm.
  • Vylepšený odvod tepla z chladiče
  • Převodové poměry navrženy s ohledem na akceleraci i cestovní rychlost
  • Pomocná třecí spojka pro lehčí ovládání páčky
  • splňuje EURO5+

Jednoválcový, kapalinou chlazený DOHC motor dosahuje maximálního výkonu 20,1 kW při 8 500 ot./min. a točivého momentu 26,6 Nm při 6 500 ot./min. Vrtání a zdvih jsou 76 x 63 mm a kompresní poměr dosahuje hodnoty 10,7 : 1.

Pro vyhlazení síly motoru a pro dynamický rozjezd i akceleraci jsou převodové poměry prvního až pátého rychlostního stupně krátké, zatímco u šestého rychlostního stupně je převodový poměr dlouhý, což umožňuje příjemnější jízdu po hlavních silnicích. Pomocná třecí spojka snižuje sílu potřebnou k ovládání páčky a zároveň odbourává „odskakování“ zadního kola při rychlém podřazování, což je prospěšné pro lepší kontrolu nad strojem na silnici i v terénu.

Elektronika

LCD displej váží pouhých 70 g a vyznačuje se velkými černými číslicemi na ostrém bílém pozadí pro okamžitou čitelnost a velkými 23mm číslicemi tachometru. Zobrazované údaje zahrnují informaci o zařazeném rychlostním stupni, dojezd na palivo v nádrži a spotřebu, průměrnou rychlost, stopky a otáčkoměr.

Podvozek

  • Ovladatelnost a agilita připravená na akci v jakémkoli terénu
  • Lehký rám a kyvná vidlice; vyladěná rovnováha tuhosti obou
  • Přední i zadní odpružení s dlouhým zdvihem, drobné úpravy tlumičů
  • Vysoká světlá výška

Pohotovostní hmotnost modelu CRF300L činí pouhých 142 kg. Tuhost ocelového dvoukolébkového rámu byla vyvážena tak, aby podporovala citlivé ovládání a poskytovala jezdci pocit kontroly nad trakcí předního i zadního kola. Rám skvěle doplňuje jednodílná vidlice tvořená jedním hliníkovým odlitkem. Pro nastavení řetězu slouží prvek z extrudovaného hliníku. Spodní upevnění přední vidlice je vyrobeno z hliníku, což šetří hmotnost v oblasti vysoko nad těžištěm, a zároveň zlepšuje odezvu řízení.

Příslušenství

Originální příslušenství Honda navržené na míru modelu CRF300L rozšiřuje jeho schopnosti, zvyšuje pohodlí i klid mysli a zahrnuje:

–        38l vrchní kufr s volitelnou opěrkou a vnitřní taškou

–        Zadní nosič s konzolemi a upevněním

–        Ochrannou desku motoru

–        USB nabíječku

–        Vyhřívané rukojeti

Parametry

Technické parametry
MOTOR
Typ Kapalinou chlazený, jednoválec, DOHC
Zdvihový objem 286 cm3
Maximální výkon 20,1 kW při 8 500 ot./min.
Max. točivý moment 26,6 Nm při 6500 ot./min.
PALIVOVÝ SYSTÉM
Objem palivové nádrže 7,8 l
Spotřeba paliva 3,1 l/100 km
HNACÍ ÚSTROJÍ
Typ převodovky 6-stupňová manuální převodovka
Stálý převod Řetěz
RÁM
Typ rámu Ocelový dvojitý kolébkový rám
PODVOZEK
Rozměry (D x Š x V) 2230 mm x 820 mm x 1 200 mm
Rozvor kol 1 455 mm
Výška sedla 880 mm
Světlá výška 285 mm
Pohotovostní hmotnost 142 kg
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední vidlice 43 mm inverzní vidlice, zdvih 234 mm
Zavěšení zadního kola Systém Pro-Link, zdvih 260 mm
KOLA A PNEUMATIKY
Kola Hliníkový ráfek s výpletem
Pneumatika vpředu 80/100-21M/C 51P
Pneumatika vzadu 120/80-18M/C 62P
BRZDY
Vpředu Dvoupístový brzdový třmen, 296mm plovoucí kotouč
Vzadu Jednopístový třmen, jeden 220mm kotouč
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Přístrojový panel LCD
Světla pro denní svícení Ano

    Nebo nám napište, rádi Vám zavoláme zpět.

    Nový model si žádá zkušební jízdu

    Přestože koupě kteréhokoli motocyklu Honda nemůže být špatným rozhodnutím, přeci jen přísloví „nekupuj zajíce v pytli“ stále platí. A naším prvořadým cílem je Vaše naprostá spokojenost s novým strojem, aby co nejvíce odpovídal Vašemu jízdnímu využití. Stačí krátká projížďka a máte jasno.