Pondělí až pátek: 10.00 – 18.00

Email Prodejna

HONDA XL750 TRANSALP

sada zdarmaAkce

Model XL750 Transalp je legendou dobrodružné turistiky, která disponuje nejvyšším výkonem a točivým momentem ve své třídě. Jeho podvozek s vylepšeným odpružením poskytuje lehkou ovladatelnost na silnici, jistotu a kontrolu v terénu. V čele s přepracovaným, výkonnějším dvojitým světlometem LED a novým vysoce průhledným štítem Durabio™ s centrálním sacím vedením, které zajišťuje účinnou aerodynamiku a ochranu před větrem. Přidejte nový 5palcový TFT displej s plnou konektivitou s aplikací Honda RoadSync pro chytré telefony a model XL750 Transalp se vás zeptá na jediné: Jak daleko chcete jet?

209 008 Kč bez DPH
252 900 Kč
Akční cena: 229 900 Kč
Možnost odpočtu DPH
Kód produktu: 008367
Dostupné varianty:

AUTORIZOVANÝ DEALER HONDA

RODINNÝ PODNIK MOTOLETY

SPECIALIZACE NA MOTORKY

VÍCE NEŽ 30 LET ZKUŠENOSTÍ

Popis

Design modelu XL750 Transalp vyvolává nezaměnitelný pocit dobrodružného cestování v balení, které skvěle funguje na silnici, s rozkročeným postojem, který dává najevo jeho účel. Pro modelový rok 2025 byl výrazný vzhled posílen novým dvojitým LED projektorovým světlometem, který čerpá inspiraci u modelu Africa Twin. Ten zvýrazňuje dobrodružný styl stroje a cestu před ním osvětluje výkonnějším světelným kuželem. Společně s tím došlo k úpravě horní části kapotáže, v níž se nachází centrální otvor pro zlepšení proudění vzduchu kolem přilby jezdce. Nový, vysoce průhledný štít z materiálu DurabioTM má nový profil, který zlepšuje proudění vzduchu kolem těla jezdce. Vnitřní aerodynamika kapotáže byla rovněž upravena, aby se zlepšila ovladatelnost.

Vzhled a výbava

Kapotáž a proporce stroje byly navrženy tak, aby vyvažovaly ochranu proti větru, komfort při jízdě na silnici a schopnosti při jízdě v terénu

  • Nový centrální otvor pro směrování proudu vzduchu, štít z materiálu DurabioTM a upravené proudění vzduchu pod kapotáží zlepšují aerodynamiku a agilitu
  • Kompaktní nový dvojitý projektorový světlomet se vyznačuje silným světelným kuželem
  • Praktičnost díky sedlu ve výšce 850 mm, USB zásuvce a zadnímu nosiči
  • Nový pětipalcový TFT displej se čtyřsměrovým přepínačem na řídítkách a Honda RoadSync konektivitou pro telefony Android/IOS
  • Zadní ukazatele směru s technologií výstražných světel pro nouzové brzdění (ESS)

Kapotáž modelu XL750 Transalp je štíhlá, jednoduchá a čistá. Stroj se díky nim vyznačuje funkčním vzhledem bez zbytečností, přirozeným ovládáním a robustním zpracováním. Pro modelový rok 2025 doznala příď stroje změn inspirovaných vlajkovou lodí Africa Twin, v jejichž čele stojí nový světlomet tvořený dvěma LED projektorovými světlomety s potkávacími/dálkovými světly.

Motor

        755 cm3, osmiventilový řadový dvouválcový motor se systémem Unicam a s 270° fázováním klikového hřídele

  • 67,5 kW při 9 500 ot./min., točivý moment 75 Nm při 7 250 ot./min. a možnost snížení výkonu na 35 kW pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2
  • Specifické mapy elektronické škrticí klapky s ohledem na cestovní charakter modelu Transalp
  • Patentované sací vedení s vířivým prouděním a vyladěný zvuk výfuku
  • Pomocná kluzná spojka

Motor disponuje zdvihovým objemem 755 cm3, osmiventilovým rozvodem se systémem Unicam, vrtáním a zdvihem 87 x 63,5 mm a s kompresním poměrem 11,0:1. Vyznačuje se silnou výkonovou špičkou s maximem 67,5 kW při 9 500 ot./min. Ta je doplněna spoustou točivého momentu využitelného již v nízkých a středních otáčkách, který vrcholí hodnotou 75 Nm při 7 250 ot./min. Výsledkem je motor, který jezdcům všech úrovní nabízí užitečný a příjemný výkon pro každou cestu bez ohledu na její délku.

Elektronika

Čtyři výchozí jízdní režimy – SPORT, STANDARD, RAIN a GRAVEL

  • Možnost vlastních nastavení v uživatelském režimu USER
  • Čtyři úrovně výkonu motoru a tři úrovně brzdění motorem  
  • Pětistupňový systém nastavitelné kontroly trakce s integrovaným systémem pro zamezení zvedání předního kola
  • Nastavení systému ABS pro jízdu v terénu umožňuje v režimu USER vypnutí ABS u zadního brzdového třmenu

Systém řízení motoru pomocí elektronicky řízené škrticí klapky (Throttle By Wire – TBW) nabízí čtyři výchozí jízdní režimy: SPORT, STANDARD, RAIN a GRAVEL, v rámci kterých jsou výkon motoru a jeho vlastnosti upravovány s ohledem na podmínky a záměry jezdce; mezi jednotlivými režimy lze snadno přepínat tlačítkem na levé rukojeti a jejich nastavení lze upravit prostřednictvím TFT displeje. K dispozici je také uživatelský režim USER, který jezdci umožňuje zvolit si svá vlastní nastavení.

  • Režim SPORT nabízí maximální výkon a využívá úroveň 4 pro EP, úroveň 2 pro ABS a úroveň 1 pro EB a HSTC, čímž je zajištěna silná akcelerace s minimálními zásahy.
  • Režim STANDARD představuje střední nastavení pro jízdu ve městě s úrovní 3 pro parametry EP a HSTC a s úrovní 2 pro EB a ABS.
  • Režim RAIN (déšť) je určen pro jízdu po silnici za náročných podmínek a využívá nejnižší nastavení EP (na hodnotu 1) pro nejméně agresivní přísun síly, hodnotu 2 pro EB a ABS a hodnotu 5 pro systém HSTC.
  • Režim GRAVEL je nastaven na úroveň 2 v případě EP, úroveň 3 u EB a úroveň 4 u systému HSTC; systém ABS je nastaven na úroveň 1, čímž je zajištěna vyšší jistota při jízdě mimo silnice a v terénu.
  • Režim USER umožňuje jezdci nastavit hodnoty 1-4 u EP, 1-5 u HSTC a 1-3 u EB, vypnout ABS pro zadní kolo. Všechna nastavení s výjimkou ABS zůstávají uložena i po vypnutí zapalování.

Podvozek

 Lehký lichoběžníkový ocelový rám o hmotnosti 18,3 kg s integrovaným podsedlovým rámem

  • 43mm inverzní vidlice Showa SFF-CA a zadní tlumič s přepákováním Pro-Link; v obou případech s nastavením předpětí pružiny a s novými nastaveními tlumení
  • Dvoupístové přední brzdové třmeny / 310mm vlnovité kotouče; jednopístový třmen / 256mm zadní kotouč
  • Kola o rozměrech 21/18 palců s pneumatikami 90/90-21 vpředu a 150/70-18 vzadu

Po rozsáhlých jízdních zkouškách provedených vývojovými inženýry společnosti Honda z Japonska a z Evropy bylo nastavení odpružení upraveno tak, aby byl zachován komfort na silnici a zároveň se zvýšila absorpce nárazů v drsnějším terénu. Inverzní 43mm vidlice Showa SFF-CATM (Separate Function Fork-Cartridge) disponuje zdvihem 200 mm a umožňuje nastavení předpětí pružiny. Její upevnění je tvořeno kovaným hliníkovým prvkem v dolní části a litým hliníkovým prvkem v horní části. V porovnání s předchozím nastavením byla vyladěna tak, aby nabízela o něco méně tlumení v kompresi a odskoku, což odpovídá upravenému nastavení zadního tlumiče a zajišťuje stabilnější platformu.

Příslušenství

Pro model XL750 Transalp je k dispozici široká nabídka originálního příslušenství Honda, a to jak po jednotlivých kusech, tak ve formě pěti pečlivě navržených praktických paketů. Novinkou pro modelový rok 2025 jsou 100% voděodolné, snadno odnímatelné boční a vrchní tašky o objemu 20 a 26 litrů, o 20 mm tlustší komfortní sedlo, vyšší plexi štít, horní deflektory, mlhovky a hlasitý alarm.

Paket Urban

Zvyšuje praktičnost a prostor pro zavazadla díky 50litrovému vrchnímu kufru s hliníkovým panelem a montážní konzolí, vnitřním taškám, vyššímu plexi štítu a hlavnímu stojanu.

Paket Touring

Zahrnuje praktické boční kufry (26 l pravý / 33 l levý) plus hliníkové panely, nosiče, vnitřní tašky a 12V zásuvku umožňující nabíjení elektronických zařízení.

Paket Adventure

Zdůrazňuje off-road styl a funkčnost díky ochrannému rámu, LED mlhovým světlometům a mřížce chladiče. 

Paket Rally

Vylepšení výkonů stroje díky rychlořazení, krytu motoru a spodku stroje, off-road rallye stupačkám a chráničům řídítek s nástavci. Stylovým doplňkem jsou pak ozdobné polepy kol.

Paket Comfort

Vše potřebné pro dlouhé cesty; horní/dolní deflektory zlepšují ochranu před větrem a povětrnostními vlivy. K vyššímu komfortu přispívá sedlo se silnějším čalouněním a vyhřívané rukojeti, zatímco gumové stupačky snižují únavu spolujezdce. Šikovným doplňkem pro cestování je praktický tank bag.

Parametry

Technické parametry
MOTOR
Typ Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec OHC s 8 ventily, 270° fázováním klikového hřídele a hlavou uni-cam
Zdvihový objem 755 cm3
Maximální výkon 67,5 kW při 9 500 ot./min. 34,5 kW při 5 250 ot./min.
Max. točivý moment 75 Nm při 7,250 ot./min. 66 Nm při 4750 ot./min.
PALIVOVÝ SYSTÉM
Objem palivové nádrže 16,9 l
Spotřeba paliva 4,3 l/100 km / 4,2 l/100 km
HNACÍ ÚSTROJÍ
Typ převodovky 6-stupňová manuální převodovka
Stálý převod Řetěz
RÁM
Typ rámu Rám z lichoběžníkových ocelových trubek
PODVOZEK
Rozměry (D x Š x V) 2 325 mm x 838 mm x 1 455 mm
Rozvor kol 1 560 mm
Výška sedla 850 mm
Světlá výška 210 mm
Pohotovostní hmotnost 210 kg
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední vidlice 43 mm inverzní vidlice Showa SFF-CA, zdvih 200 mm
Zavěšení zadního kola Centrální tlumič, kyvná vidlice s Prolink, zdvih 190 mm
KOLA A PNEUMATIKY
Kola Nerezový výplet, hliníkové ráfky, dušová
Pneumatika vpředu 90/90-21M/C 54H
Pneumatika vzadu 150/70R18M/C 70H
BRZDY
Vpředu Axiálně umístěné dvoupístové brzdové třmeny, dva 310mm plovoucí kotouče
Vzadu Jednopístový třmen, jeden 256mm kotouč
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Přístrojový panel Pětipalcový TFT multifunkční informační displej
Konektivita RoadSync
USB Typ C
Ukazatele směru s funkcí automatického vypínání Ano
Zabezpečovací systém HISS
Jízdní režimy Sport, Standard, Rain, Gravel a User
HSTC Tři úrovně + VYP
Další funkce ESS

    Nebo nám napište, rádi Vám zavoláme zpět.

    Nový model si žádá zkušební jízdu

    Přestože koupě kteréhokoli motocyklu Honda nemůže být špatným rozhodnutím, přeci jen přísloví „nekupuj zajíce v pytli“ stále platí. A naším prvořadým cílem je Vaše naprostá spokojenost s novým strojem, aby co nejvíce odpovídal Vašemu jízdnímu využití. Stačí krátká projížďka a máte jasno.