Pondělí až pátek: 10.00 – 18.00

Email Prodejna

HONDA FORZA 750 DCT

nová barva 2026

Elegantně vyvinutá nová Forza 750 je sofistikovaným měřítkem, naším nejlepším GT skútrem. Díky dynamickému výkonu dvouválcového motoru a novému provedení ostrému jako břitva – osazen dvěma LED světlomety s denním svícením DRL s širším elektricky ovládaným větrným štítem poskytujícím větší ochranu – elegantně projíždí městem, v jeho okolí i na dálnici. Tempomat je nyní součástí standardní výbavy a Forza 750 využívá také odolný a trvale udržitelný materiál Durabio™ v různých nelakovaných černých částech karoserie. Motocykl je navržen i pro dlouhé cesty.

242 066 Kč bez DPH
292 900 Kč
Možnost odpočtu DPH
Kód produktu: NSS750S
Dostupné varianty:

AUTORIZOVANÝ DEALER HONDA

RODINNÝ PODNIK MOTOLETY

SPECIALIZACE NA MOTORKY

VÍCE NEŽ 30 LET ZKUŠENOSTÍ

Popis

Forza 750, jakožto nejvyšší model prestižní řady Forza, přichází s příslibem vzrušující jízdy a maximálního komfortu zabaleného do high-tech stylu. Velkoobjemový skútr, který udělá dojem ve všech směrech, vstupuje do modelového roku 2025 s osvěženým dynamickým vzhledem a s rozšířenou výbavou zahrnující dva nové LED světlomety s integrovanými světly pro denní svícení a ukazateli směru, nově standardně montovaný tempomat, či vylepšený pětipalcový TFT displej s konektivitou Honda RoadSync. Dynamická akcelerace je stejně jako dosud samozřejmostí díky výkonnému dvouválcovému motoru o objemu 745 cm3 vybavenému elektronicky řízenou škrticí klapkou, třemi přednastavenými jízdními režimy a systémem nastavitelné kontroly trakce Honda se třemi úrovněmi, který disponuje nově vylepšeným režimem RAIN. Trubkový ocelový rám, hliníkové kyvné rameno, zavěšení zadního kola typu Pro-Link a 17/15palcové přední/zadní kolo jsou zárukou jisté ovladatelnosti. Účinné brzdění zajišťují dva radiálně umístěné čtyřpístové brzdové třmeny. Do úložného prostoru pod sedlem se vejde integrální přilba. Pro držitele řidičského oprávnění A2 je k dispozici také verze s výkonem 35 kW. Ke svěžímu vzhledu a atraktivitě modelu Forza 750 přispívají i tři nové barvy.

Vzhled a výbava

  • Atraktivní a prostorný GT styling byl vylepšen a nabízí jezdci i spolujezdci bohatou ochranu před povětrnostními vlivy
  • Elektricky ovládaný plexi štít a zrcátka byly přepracovány s ohledem na snazší použití
  • Při výrobě kapotáže se využívá biologický materiál Durabio a recyklované materiály
  • Prvotřídní technologie zahrnují inteligentní klíč Smart Key, nové LED světlomety se světly pro denní svícení (DRL), zcela nový 5palcový TFT displej s podsvícenými ovladači na řídítkách, možnost připojení chytrého telefonu, tempomat a mnoho dalšího

Motor

  • Maximální výkon 43,1 kW, točivý moment 69 Nm a červené pole otáčkoměru na 7 000 ot./min.
  • Elektronicky řízená škrticí klapka
  • Dosažitelná spotřeba 3,5 l/100 km (v režimu WMTC)
  • Verze s výkonem 35 kW pro kategorii A2

Kapalinou chlazený 8ventilový řadový dvouválcový motor SOHC osvědčené konstrukce nabízí vysokou dynamiku v nízkých a středních otáčkách. Mechanická konstrukce motoru zůstala pro modelový rok 2025 nezměněna. Jeho architektura s relativně velkým zdvihem a speciální tvar spalovací komory společně s klikovým hřídelem s vysokou setrvačností vytvářejí vysoké hodnoty točivého momentu již od nízkých otáček. Náklon motoru směrem vpřed snižuje těžiště stroje a napomáhá jeho optimální stabilitě.

Elektronika

  • Elektronicky řízená škrticí klapka disponuje třemi standardními jízdními režimy a nabízí také uživatelský režim, který si může jezdec nastavit podle svých požadavků
  • Systém Honda Selectable Torque Control se třemi úrovněmi zajišťuje hladkou kontrolu nad strojem a disponuje vylepšeným režimem Rain

Vzhledem k tomu, že elektronika motoru je ovládána elektronicky řízenou škrticí klapkou, může si jezdec vybrat ze tří režimů určených pro široké rozmezí jízdních podmínek. Výběr režimů se provádí tlačítky na levé rukojeti a je indikován na TFT displeji.

Dvouspojková převodovka (DCT)

  • Vylepšená odezva při rozjezdu a jízdě pomalou rychlostí využívá stejný systém odhadu tlaku oleje v převodovce jako u modelu Africa Twin pro rok 2024
  • Různé mapy řazení pro jednotlivé jízdní režimy
  • Uživatelský režim USER umožňuje volbu nastavení od hladké až po agresivní jízdu

Technologie převodovek DCT značky Honda vstupuje do sedmnáctého roku své sériové výroby. Od roku 2010 se v Evropě prodalo přes 240 000 motocyklů vybavených převodovkou DCT. Tato převodovka se vyznačuje plynulým a spolehlivým řazením nahoru i dolů, na které si jezdec velmi rychle zvykne. Využívá dvě spojky: jednu pro rozjezd a pro 1., 3. a 5. rychlostní stupeň a druhou pro 2., 4. a 6. rychlostní stupeň. Hlavní hřídel jedné spojky se nachází uvnitř druhého, což umožnilo dosažení velmi kompaktních rozměrů.

Podvozek

  • Rám z lichoběžníkových ocelových trubek, 41mm inverzní vidlice, přepákování Pro-Link a hliníkové kyvné rameno 
  • Radiální čtyřpístové přední brzdové třmeny, 310mm kotouče a ABS
  • Nově navržené 17palcové přední a 15palcové zadní kolo z lehké slitiny

Příslušenství

Pro model Forza 750 je k dispozici široká nabídka originálního příslušenství Honda, a to jak po jednotlivých kusech, tak ve formě pečlivě sestavených praktických paketů.

Paket Comfort Pack představuje všestrannou kolekci prvků určených ke zvýšení komfortu jezdce a praktičnosti:

  • Sada deflektorů
  • Komfortní sedlo
  • Vyhřívané rukojeti
  • Taška na středovou konzoli

Paket Style Pack zlepšuje ochranu a vzhled:

  • Páčka parkovací brzdy
  • Kryt páčky parkovací brzdy
  • Boční kryt
  • Podlahový panel
  • Mlhové světlomety

Barevně sladěný paket Travel Pack zvyšuje přepravní kapacitu:

  • Boční kufry (pravý o objemu 26 l, levý o objemu 33 l)
  • Panely bočních kufrů lakované v barvě stroje
  • Tašky do kufrů

Další barevně sladěný paket Urban Pack zlepšuje vlastnosti stroje pro každodenní dojíždění:

  • Zadní hliníkový nosič
  • Chytrý vrchní kufr o objemu 50 l
  • Opěrka vrchního kufru (k dispozici jsou 2 verze s šedými nebo červenými švy podle komfortního sedla)
  • Panel vrchního kufru lakovaný v barvě stroje
  • Taška do vrchního kufru o objemu 25 l
  • Přepážka do schránky pod sedlem

K dispozici jsou také následující položky:

  • Hliníkové panely pro boční kufry a vrchní kufr
  • Ručně uzamykatelný vrchní kufr o objemu 50 l
  • Ručně uzamykatelný vrchní kufr o objemu 38 l
  • Alarm
  • Opěrka pro spolujezdce

Parametry

Technické parametry
MOTOR
Typ Kapalinou chlazený, 4taktní, 8ventilový, řadový 2válec SOHC
Zdvihový objem 745 cm3
Maximální výkon 43,1 kW při 6 750 ot./min. (35 kW / 6 000 ot./min.)
Max. točivý moment 69 Nm při 4 750 ot./min. (65 / 4 000 ot./min.)
PALIVOVÝ SYSTÉM
Objem palivové nádrže 13,2 litru
Spotřeba paliva 3,6 l / 100 km
HNACÍ ÚSTROJÍ
Typ převodovky Šestistupňová dvouspojková převodovka
RÁM
Typ rámu Kosočtvercový; ocelové trubky
PODVOZEK
Rozměry (D x Š x V) 2 200 mm x 790 mm x 1 480 mm
Rozvor kol 1 580 mm
Výška sedla 790 mm
Pohotovostní hmotnost 236 kg
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední vidlice Inverzní 41mm, zdvih 120 mm
Zavěšení zadního kola Tlumič Monoshock, kyvné rameno Pro-Link, zdvih 120 mm
KOLA A PNEUMATIKY
Pneumatika vpředu 120/70-R17M/C
Pneumatika vzadu 160/60-R15M/C
BRZDY
Vpředu Hydraulické, se dvěma 310mm kotouči a radiálními čtyřpístovými třmeny
Vzadu Hydraulická, s jedním 240mm kotoučem a s jednopístovým třmenem
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Přístrojový panel Pětipalcový barevný TFT panel
Konektivita RoadSync
USB Typ C
Zabezpečovací systém Inteligentní klíč Smart Key
HSTC 3 úrovně + vypnuto
Další funkce ESS, elektronicky nastavitelný plexi štít

    Nebo nám napište, rádi Vám zavoláme zpět.

    Nový model si žádá zkušební jízdu

    Přestože koupě kteréhokoli motocyklu Honda nemůže být špatným rozhodnutím, přeci jen přísloví „nekupuj zajíce v pytli“ stále platí. A naším prvořadým cílem je Vaše naprostá spokojenost s novým strojem, aby co nejvíce odpovídal Vašemu jízdnímu využití. Stačí krátká projížďka a máte jasno.