Pondělí až pátek: 10.00 – 18.00

Email Prodejna

HONDA CB1000 HORNET

Naši sršní rodinu Hornet doplnil skutečný král s výkonem, který vás ohromí. Nový model CB1000 Hornet je vybaven čtyřválcovým motorem, který je zkonstruován pro maximální zábavu. Elektronické ovládání plynu zajišťuje přesné ovládání a podvozek disponuje nastavitelnými vidlicemi Showa 41 mm SFF-BP USD se zadním tlumičem Pro-Link. Čistou, nekompromisní agresivitu streetfighteru vyjadřují drsné dvojité projektorové světlomety LED. O chytré funkce se stará plnobarevný 5palcový displej TFT a připojení k aplikaci Honda RoadSync. Jste připraveni na plný útok?

204 876 Kč bez DPH
247 900 Kč
Možnost odpočtu DPH
Kód produktu: CB1000SS
Dostupné varianty:

AUTORIZOVANÝ DEALER HONDA

RODINNÝ PODNIK MOTOLETY

SPECIALIZACE NA MOTORKY

VÍCE NEŽ 30 LET ZKUŠENOSTÍ

Popis

Společnost Honda představuje svůj dosud nejsilnější Hornet – stroj s obrovským výkonnostním potenciálem. CB1000 Hornet je vybaven čtyřválcovým motorem z modelu CBR1000RR Fireblade, elektronicky řízenou škrticí klapkou, třemi jízdními režimy s přednastavenými kombinacemi nastavení výkonu motoru, brzdění motorem, HSTC a systému pro zamezení zvedání předního kola Wheelie Control, plus dvěma volitelnými režimy. Šestistupňová převodovka s převodovými poměry navrženými s ohledem na optimální akceleraci je vybavena také pomocnou kluznou spojkou. 41mm inverzní vidlice Showa SFF-BP je doplněna zadním tlumičem Showa s přepákováním Pro-Link; čtyřpístové radiálně upevněné přední brzdové třmeny spolupracují s 310mm plovoucími kotouči. Dva LED projektorové světlomety definují ryzí nahou agresivitu stylu streetfighter stylu. A pro snadné zobrazení pokynů navigace i pro další funkce je k dispozici 5palcový TFT barevný přístrojový panel, který si jezdec může prostřednictvím technologie Honda RoadSync propojit se svým chytrým telefonem.

 

 

Vzhled a výbava

  • Obnažené rysy se dvěma LED projektorovými světlomety a palivová nádrž charakteristická pro řadu Hornet
  • 5palcový TFT displej s plnou konektivitou Honda RoadSync pro připojení chytrého telefonu
  • Integrovaný systém signalizace nouzového brzdění (Honda ESS)

Za pronikavým pohledem superkompaktních dvojitých projektorových LED světlometů (veškeré osvětlení je složeno výhradně z LED diod) se nachází palivová nádrž s charakteristickým Hornet tvarem, jež vytváří dojem křídel směrujících vpřed, která je vpředu široká, ale vzadu se radikálně zužuje, což se odráží v minimalistickém sedle, které podtrhuje tradiční Hornet vzhled s úzkým pasem. Decentně zatmavený rám rovněž slouží jako designový prvek, jenž společně s mřížovaným podsedlovým rámem dotváří celkové linie stroje. Také motor, kola a kyvná vidlice jsou vyvedeny v černé barvě. Ocelová řídítka mají nový zkosený design.

Motor

  • Čtyřválcový motor s elektronicky řízenou škrticí klapkou odvozený z modelu CBR1000RR 
  • Hladký přísun výkonu ve středních otáčkách a výkonová špička v blízkosti maximálních otáček 
  • Převodové poměry byly upraveny s ohledem na akceleraci, motor je vybaven pomocnou kluznou spojkou

V jádru se jedná o pohonnou jednotku z modelu Fireblade. Čtyřválcový agregát s rozvodem DOHC pocházející z CBR1000RR z modelového roku 2017 disponuje zdvihovým objemem 1000 cm3 a poskytuje vzrušující dávku výkonu a točivého momentu, jejichž maximální hodnoty dosahují 111,6 kW při 11 000 ot./min. a 104 Nm při 9 000 ot./min.

Tento motor je vyladěn tak, aby v nízkých a středních otáčkách poskytoval točivý moment s velkou razancí a aby jeho výkon a odezva na plyn byly plynulé i ve městě. Na otevřené silnici pak nejvíce vzrušení nabídnou vyšší otáčky, kde má jezdec k dispozici vzrušující příval výkonu, a to až k červené hranici otáčkoměru.

Elektronika

  • Tři přednastavené jízdní režimy plus dva nastavitelné režimy USER
  • Tři úrovně výkonu motoru a brzdění motorem
  • Čtyřúrovňový systém nastavitelné kontroly trakce a systém pro zamezení zvedání předního kola

K dispozici jsou 3 úrovně výkonu motoru (Engine Power – P) a brzdění motorem (Engine Brake – EB) a 4 úrovně nastavitelné kontroly trakce (Honda Selectable Torque Control – HSTC); systém HSTC je také možné vypnout.

Režim RAIN využívá nejnižší nastavení výkonu pro nejméně agresivní přísun síly, střední úroveň brzdění motorem a vysokou úroveň zásahů systému HSTC. Nejnižší úroveň výkonu a točivého momentu je aplikována na první 3 rychlostní stupně.

Režim STANDARD využívá střední nastavení výkonu, HSTC i brzdění motorem. Mírně změkčuje přísun výkonu u prvního a druhého rychlostního stupně a využívá úroveň výkonu, která se nachází těsně pod režimem SPORT, se sníženým točivým momentem při částečném otevření škrticí klapky.

V režimu SPORT je nastaven nejvyšší přísun výkonu a nejnižší úroveň brzdění motorem a HSTC, čímž je zajištěn 100% výkon na všech šest rychlostních stupňů, maximální točivý moment ve všech polohách škrticí klapky a omezené zásahy ze strany HSTC.

Režimy USER 1 a 2 umožňují jezdci zvolit nastavení pro každý parametr a tato nastavení uložit pro budoucí použití.

Podvozek

  • Nový ocelový dvojitý páteřový rám udržuje hmotnost v přední části stroje a díky své vysoké torzní tuhosti zlepšuje obratnost při řízení
  • Plně nastavitelná inverzní 41mm vidlice Showa SFF-BP, zadní tlumič Showa s přepákováním Pro-Link 
  • Radiálně upevněné čtyřpístové přední brzdové třmeny a plovoucí kotouče
  • Pneumatiky 120/70-ZR17 vpředu a 180/55-ZR17 vzadu

Nový jednodílný ocelový dvojitý páteřový rám byl navržen tak, aby odpovídal vlastnostem motoru a díky malé šířce čepu kyvného ramene dodával stroji klasické Hornet proporce s „úzkým pasem“. Rám se vyznačuje o 70 % vyšší torzní tuhostí v porovnání s CB1000R z modelového roku 2024, což stroji umožňuje ostřejší průjezd zatáčkami a zvyšuje jeho obratnost při jízdě. Zadní pryžové uložení motoru přizpůsobené pečlivě navrženým předním montážním deskám minimalizuje vibrace a zvyšuje citlivost stroje.

Příslušenství

Pro model CB1000 Hornet bude k dispozici široká nabídka originálního příslušenství Honda. Příslušenství je k dispozici ve formě paketů nebo jednotlivě:

Paket Style 

Dodává charakteru stroje Hornet ještě více stylu. Sedlo jezdce čalouněné Alcantarou společně s víčkem otvoru pro plnění oleje, držákem řídítek, mřížkou chladiče a stupačkami jezdce dodává stroji prémiový pocit. Stylovým doplňkem jsou pak ozdobné polepy kol.

Paket Sport 

Dodává stroji novou dynamiku díky rychlořazení, štítku na přístrojový panel, spodnímu krytu a krytu sedla spolujezdce. Praktickou ochranu poskytují nálepky na nádrž.

Paket Comfort 

Lepší jízda v chladném počasí díky vyhřívaným rukojetím plus flexibilní, snadno nasaditelný tank bag a vak na zadní sedlo.

 

Všechny položky jsou k dispozici také jednotlivě.

Parametry

Technické parametry
MOTOR
Typ Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválec DOHC
Zdvihový objem 1000 cm3
Maximální výkon 111,6 kW při 11 000 ot./min.
Max. točivý moment 104 Nm při 9 000 ot./min.
PALIVOVÝ SYSTÉM
Objem palivové nádrže 17,0 l (včetně rezervy)
Spotřeba paliva 5,9 l/100 km (režim WMTC)
HNACÍ ÚSTROJÍ
Typ převodovky 6-stupňová manuální převodovka
Stálý převod Řetěz
RÁM
Typ rámu Ocelový, kosočtvercové profily
PODVOZEK
Rozměry (D x Š x V) 2 140 mm x 790 mm x 1 085 mm
Rozvor kol 1 455 mm
Výška sedla 809 mm
Světlá výška 135 mm
Pohotovostní hmotnost 211 kg
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední vidlice 41mm inverzní vidlice Showa SFF-BP
Zavěšení zadního kola Prolink s jedním tlumičem se sedmi úrovněmi nastavení předpětí, kyvné rameno z dutých hliníkových profilů
KOLA A PNEUMATIKY
Kola Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny
Pneumatika vpředu 120/70-ZR17M/C
Pneumatika vzadu 180/55-ZR17M/C
BRZDY
Vpředu Dva 310 mm x 4 mm kotouče s radiálně upevněnými čtyřpístovými třmeny Nissin
Vzadu Jeden kotouč o rozměrech 240 mm x 5 mm s jednopístovým třmenem
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Přístrojový panel 5palcový TFT panel s nastavitelným uspořádáním, včetně ukazatele rychlosti, otáčkoměru, hodin, ukazatele zařazeného převodového stupně a indikátoru řazení na vyšší rychlostní stupeň
Konektivita RoadSync
Ukazatele směru s funkcí automatického vypínání Ano
Zabezpečovací systém HISS
Jízdní režimy Sport, Standard, Rain a User
HSTC Tři úrovně + VYP
Další funkce ESS

    Nebo nám napište, rádi Vám zavoláme zpět.

    Nový model si žádá zkušební jízdu

    Přestože koupě kteréhokoli motocyklu Honda nemůže být špatným rozhodnutím, přeci jen přísloví „nekupuj zajíce v pytli“ stále platí. A naším prvořadým cílem je Vaše naprostá spokojenost s novým strojem, aby co nejvíce odpovídal Vašemu jízdnímu využití. Stačí krátká projížďka a máte jasno.