Motor
- Motor Enhanced Smart Power (eSP) se startérem ACG − nyní disponuje technologií Idling Stop pro ještě nižší spotřebu paliva; navíc plní emisní normu EURO5+.
- Technologie pro snižování tření zahrnuje předsazený válec, jehlová ložiska vahadel či olejovou trysku v pístu.
- 5stupňová převodovka a zapouzdřený řetěz stálého převodu.
- Silnější 6Ah baterie.
Vzduchem chlazený jednoválcový dvouventilový motor s rozvodem SOHC u CB125F má zdvihový objem 124 cm3 a je vybaven technologií eSP. Od samého počátku byl tento agregát konstruován tak, aby poskytoval optimální výkony na rušných městských ulicích, a to s minimální spotřebou paliva v kombinaci s maximální spolehlivostí.
Maximálního výkonu 8 kW motor dosahuje při 7 500 ot./min., přičemž nejvyšší hodnota točivého momentu činí 10,9 Nm při 6 000 ot./min. Vrtání a zdvih jsou 50 x 63,1 mm a kompresní poměr dosahuje hodnoty 10,0 : 1. Zrychlení z klidu na 200 metrů díky tomu trvá 12,4 s, důležitější je však spotřeba paliva, jež činí 1,5 l/100 km. To při 11litrové nádrži představuje potenciální dojezd přes 730 km.