Pondělí až pátek: 10.00 – 18.00

Email Prodejna

HONDA CB650R E-Clutch

Právě tady se skrývá ryzí kouzlo čtyřválce. CB650R je naháč s nesmírně příjemnými parametry při jízdách městem i zatáčkami v okolí. Má výbornou akceleraci, lehkost, obratnost a ostrý styl inspirovaný modelem CB1000R Neo Sports Café. Když k tomu přidáte špičkovou techniku a možnost jezdit na svém prvním motocyklu s novým neuvěřitelným systémem E-Clutch od Hondy, může být méně někdy opravdu více.

184 215 Kč bez DPH
222 900 Kč
Možnost odpočtu DPH
Kód produktu: CB650RACR
Dostupné varianty:

AUTORIZOVANÝ DEALER HONDA

RODINNÝ PODNIK MOTOLETY

SPECIALIZACE NA MOTORKY

VÍCE NEŽ 30 LET ZKUŠENOSTÍ

Popis

Nahý čtyřválcový klenot značky Honda pro modelový rok 2024 dále rozvíjí svůj styl Neo Sports Café ostrou stylistickou modernizací, která sahá od přídě až po záď. Zcela nový 5palcový TFT displej nabízí konektivitu Honda RoadSync, přičemž k jeho ovládání slouží jednoduchý čtyřsměrový přepínač. Výkon motoru zůstal nezměněn na 70 kW a 63 Nm, přičemž k dispozici je i verze se sníženým výkonem pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2. CB650R – společně se sportovním superbikem CBR650R – bude prvním modelem značky Honda, který bude nabízen s volitelnou technologií elektronické spojky Honda E-Clutch, která jezdci dává možnost automatického ovládání spojky pouze pomocí řadicí páčky. Podvozek je vybaven inverzní vidlicí Showa SFF-BP, dvěma radiálními čtyřpístovými předními třmeny a pneumatikami o rozměrech 120/70-ZR17 a 180/55-ZR17. Moderní vzhled dotvářejí dvě zcela nové barevné verze a dvě nové barevné kombinace.

 

Vzhled a výbava

  • Styling Neo Sports Café se dynamicky vyvíjí
  • Nový 5palcový barevný TFT displej s konektivitou Honda RoadSync pro zobrazení pokynů navigace a pro přístup k dalším funkcím chytrého telefonu
  • Nový, zjednodušený ovladač na levé rukojeti se snadno používá a v noci je podsvícený
  • Veškeré osvětlení je tvořeno LED diodami; nový šikmý světlomet je sladěn s novým designem zadního světla

Se svými kompaktními proporcemi ve stylu Neo Sports Café se Honda CB650R po modernizaci vyznačuje výraznou lichoběžníkovou siluetou s novou ostřejší zádí, krátkým převisem a novým šikmým LED světlometem. Veškeré ostatní osvětlení je tvořeno LED diodami a nové zadní světlo je hladce integrováno do nové kapotáže.

Motor

  • Maximální výkon 70 kW, maximální točivý moment 63 Nm
  • Možnost snížení výkonu na 35 kW pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2
  • Systém nastavitelné kontroly trakce (HSTC)

Šestnáctiventilový motor DOHC o objemu 649 cm3 zůstal pro modelový rok 2024 nezměněn. Tento agregát byl vyladěn tak, aby poskytoval co nejčistší a nejzábavnější výkony, jaké jsou u čtyřválcového motoru této střední kategorie možné, kdy se motor tradičně rychle „sbírá“ v celém rozmezí otáček a vyznačuje se silným zátahem až k vysoko umístěné hranici maximálních otáček, kterou jsou řadové čtyřválce Honda pověstné. Maximálního výkonu 70 kW motor dosahuje při 12 000 ot./min., přičemž nejvyšší hodnota točivého momentu činí 63 Nm při 9 500 ot./min. Pro držitele řidičského oprávnění A2 je k dispozici možnost snížení výkonu na 35 kW.

Elektronika

Prémiová technologie ve formě zcela nového 5palcového barevného TFT displeje využívá pevného spojení mezi displejem a ochrannou vrstvou (optical bonding), která zlepšuje viditelnost na jasném slunci. Utěsněním mezery mezi krycím sklem a TFT displejem pryskyřicí se snižuje odraz okolního světla a zlepšuje se čitelnost. Displej samotný lze přizpůsobit pomocí vzorů zobrazení označovaných jako „Bar“ (čárový), „Circle“ (kruhový) a „Simple“ (jednoduchý), přičemž poprvé je u modelu CB650R k dispozici také možnost propojení s chytrým telefonem prostřednictvím technologie Honda RoadSync.

 

Honda RoadSync – společně s novým jednodušším, snadno použitelným a podsvíceným čtyřsměrovým ovladačem na levé rukojeti – umožňuje přímé zobrazení pokynů navigace na displeji, a navíc poskytuje jezdci možnost (prostřednictvím technologie Bluetooth a headsetu v přilbě) vyřizovat telefonáty, poslouchat hudbu nebo přijímat hlasové informace o počasí. Vše, co musí majitel udělat, je stáhnout si bezplatnou aplikaci Honda RoadSync buď z Play Store nebo z App Store, připojit se k CB650R a vyrazit na cestu.

Honda E-Clutch

  • První technologie na světě, která jezdci umožňuje rozjezd, zastavení a řazení bez použití spojkové páčky – pouze pomocí páky řazení.

  • K dispozici jako volitelná výbava od nového modelového roku; systém zvyšuje pohotovostní hmotnost o 2 kg
  • Honda E-Clutch umožňuje i běžné ovládání spojkové páčky
  • Díky zcela nové úrovni zážitku z jízdy přináší více radosti i flexibility v široké škále scénářů

Systém Honda E-Clutch v sobě spojuje technologie a výkon systémů rychlořazení, ručně ovládaných spojek a dvouspojkové převodovky Honda Dual Clutch Transmission. Výsledkem je unikátní kombinace těchto osvědčených přístupů, která otevírá zcela novou kapitolu zážitku z jízdy na motocyklu pro všechny typy a úrovně jezdců. Samotná technická konstrukce spojky a převodovky se nijak neliší od běžného motocyklu, přičemž ultrakompaktní systém váží pouhé 2 kg.

Používání elektronické spojky Honda E-Clutch je velmi jednoduché, neboť při řazení na vyšší i nižší rychlostní stupeň odpadá nutnost používat spojkovou páčku. Jezdec pouze ovládá nožní řadicí páčku, která zajistí mimořádně rychlé a konzistentní řazení, které zvýší radost ze sportovní jízdy. Spojková páčka není zapotřebí ani při zpomalování nebo zastavování. Systém se aktivuje ihned po nastartování motoru, hladce zvládá oba scénáře a zároveň eliminuje možnost zhasnutí motoru během jízdy, čímž zvyšuje pohodlí a klid při jízdě ve městě zahrnující časté rozjezdy a zastavování.

Kromě potěšení z jízdy a vyššího pohodlí se Honda E-Clutch vyznačuje maximální flexibilitou. Pokud si to jezdec přeje, může spojkovou páčku používat obvyklým způsobem. Když je spojková páčka použita, systém Honda E-Clutch se po překročení určité hodnoty otáček během necelé sekundy znovu aktivuje. Při nižších otáčkách tato prodleva činí 5 sekund. Jestliže si jezdec přeje tento systém pro některou jízdu vypnout, může tak učinit prostřednictvím ovladače na levé rukojeti. Přepnutí na manuální provoz je na přístrojovém panelu indikováno písmenem „M“.

Technologie Honda E-Clutch navíc jezdci umožňuje zvolit si sílu, kterou musí na řadicí páčku vyvinout, aby došlo k přeřazení. K dispozici jsou tři možnosti: HARD (vysoká síla), MEDIUM (střední síla) a SOFT (malá síla), přičemž každou z nich lze nezávisle zvolit pro řazení na vyšší rychlostní stupeň a pro podřazování. Pokud při jízdě na vyšší rychlostní stupeň otáčky poklesnou pod určitou úroveň, technologie jezdci symbolem na přístrojovém panelu doporučí, aby podřadil.

Systém Honda E-Clutch ovládá funkci spojky na základě parametrů, mezi které patří rychlost jízdy, úhel otevření škrticí klapky, otáčky motoru, síla působící na řadicí páčku, úhel redukčního převodu motoru spojky, otáčky protiběžného hřídele motoru a zařazený rychlostní stupeň. Spojka je ovládána systémem se dvěma motory umístěnými pod pravým krytem motoru. Současně s aktivací a deaktivací spojky je řízeno také časování zapalování a vstřikování paliva, což vede k hladkému řazení bez rázů v každé situaci.

Podvozek

  • 41mm inverzní vidlice Showa se samostatnými velkými písty (Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP)) 
  • Radiálně upevněné čtyřpístové přední brzdové třmeny a plovoucí kotouče
  • Pneumatiky 120/70-ZR17 vpředu a 180/55-ZR17 vzadu

41mm inverzní vidlice Showa’s Separate Function Big Piston (SFF-BP) se vyznačuje prvotřídní reakcí odpružení. Tlumič s rozdělováním tlaku v jedné trubce vidlice a pružinový mechanismus ve druhé zajišťují vynikající účinnost tlumení při nižší hmotnosti. Společně s využitím většího pístu je výsledkem lepší ovladatelnost, pohlcování rázů a kontrola nad strojem. Centrální tlumič, jehož předpětí lze nastavit v 10 stupních, je přímo spojen se zakřiveným, gravitačně litým kyvným ramenem.

Příslušenství

Pro model CB650R bude k dispozici široká nabídka originálního příslušenství Honda, a to jak po jednotlivých položkách, tak ve formě paketů. Veškeré příslušenství je přitom připraveno k přímé instalaci:

Paket Style 

Tento paket byl navržen tak, aby doplňoval vzhled a styl modelu CB650R o vysoce kvalitní hliníkové vložky, panely předního blatníku, kryty chladiče, boční krycí panely a boční nálepky nádrže pro lepší přilnavost a ochranu. Barvu a kontrast dodává červeně eloxovaný ukazatel hladiny oleje s logem Honda.

Paket Sport 

Přidává značnou porci dynamiky díky rychlořazení (u verzí bez technologie E-Clutch), štítku na přístrojový panel pro lepší ochranu před větrem, krytu sedla spolujezdce se speciálním hliníkovým štítkem, či spodnímu krytu, který zdůrazňuje sportovní charakter, a také praktické ochranné nálepce na nádrž, která zlepšuje její ochranu.

Paket Comfort 

Více komfortu při jízdě v chladném počasí poskytnou vyhřívané rukojeti s 5 stupni nastavení intenzity a s paměťovou funkcí, flexibilní a snadno připojitelný tank bag s průhlednou kapsou pro chytrý telefon, či rozšiřitelná 17litrová taška na zadní sedlo, jejíž objem lze zvětšit na 22 litrů.

V nabídce příslušenství jsou dále polepy kol dostupné v různých barvách. Veškeré položky obsažené v paketech lze zakoupit i jednotlivě.

Parametry

Technické parametry
MOTOR
Typ Kapalinou chlazený 4taktní 16ventilový řadový čtyřválec s rozvodem DOHC
Zdvihový objem 649 cm3
Maximální výkon 70 kW při 12 000 ot./min (k dispozici sada pro snížení výkonu na 35 kW)
Max. točivý moment 63 Nm při 9 500 ot./min. (49 Nm se sadou 35 kW)
PALIVOVÝ SYSTÉM
Objem palivové nádrže 15,4 l
Spotřeba paliva 4,9 l/100 km / 4,1 l/100 km
HNACÍ ÚSTROJÍ
Typ převodovky 6-stupňová manuální převodovka
Stálý převod Řetěz
RÁM
Typ rámu Ocelový, kosočtvercové profily
PODVOZEK
Rozměry (D x Š x V) 2 120 x 780 x 1 075 mm
Rozvor kol 1 450 mm
Výška sedla 810 mm
Světlá výška 150 mm
Pohotovostní hmotnost 207 kg
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední vidlice 41mm inverzní přední vidlice Showa se samostatnými velkými písty (Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP)
Zavěšení zadního kola Tlumič Monoshock s předpětím nastavitelným v 10 stupních, zdvih 43,5 mm
KOLA A PNEUMATIKY
Kola 5paprsková z hliníkové slitiny, s dutým profilem
Pneumatika vpředu 120/70 ZR17 M/C (58W)
Pneumatika vzadu 180/55 ZR17 M/C (73W)
BRZDY
Vpředu Dva brzdové kotouče 310 mm x 4,5 mm se čtyřpístovými třmeny
Vzadu Jeden kotouč 240 mm x 5 mm s jednopístovým třmenem
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Přístrojový panel Pětipalcový TFT multifunkční informační displej
Konektivita RoadSync
Zabezpečovací systém HISS
USB-C ano
HSTC Tři úrovně + VYP
Další funkce ESS

    Nebo nám napište, rádi Vám zavoláme zpět.

    Nový model si žádá zkušební jízdu

    Přestože koupě kteréhokoli motocyklu Honda nemůže být špatným rozhodnutím, přeci jen přísloví „nekupuj zajíce v pytli“ stále platí. A naším prvořadým cílem je Vaše naprostá spokojenost s novým strojem, aby co nejvíce odpovídal Vašemu jízdnímu využití. Stačí krátká projížďka a máte jasno.