Pondělí až pátek: 10.00 – 18.00

Email Prodejna

HONDA CL500

V roce 1962 debutoval náš první pouliční motocykl typu scrambler – CL72. Řekli jsme si, že je čas na novou generaci, která bude určena do ulic současnosti. Model CL500 oplývá syrovým stylem a detaily, které jsou vždy spojené s dlouhou historií. Do robustního a kompaktního podvozku se vešel silný dvouválcový motor pro řidičské oprávnění skupiny A2, který si přímo říká o to, abyste na něm jezdili, upravovali ho a užívali si. Stejně jako originál.

123 058 Kč bez DPH
148 900 Kč
Možnost odpočtu DPH
Kód produktu: CL500AS
Dostupné varianty:

AUTORIZOVANÝ DEALER HONDA

RODINNÝ PODNIK MOTOLETY

SPECIALIZACE NA MOTORKY

VÍCE NEŽ 30 LET ZKUŠENOSTÍ

Popis

Honda CL500 brnká na silnou retro strunu, neboť čerpá inspiraci z původních modelů CL ze 60. a 70. let minulého století. Stroj je vybaven motorem z řady Honda CB500, který je vhodný i pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2, využívá nový lichoběžníkový rám z ocelových trubek, odpružení s dlouhým zdvihem a efektní kombinaci 19- a 17palcového předního a zadního kola. Díky vylepšením pro modelový rok 2025, která se dotkla komfortu, ergonomie i vzhledu, je tento model stále připraven na náročný městský provoz i na využití v lehkém terénu. Atraktivní vzhled tohoto modelu byl pro rok 2025 ještě více posílen díky dvěma novým barvám. Bohaté detaily, jako například zaoblená palivová nádrž, kolenní chrániče, gumové manžety vidlice či zvednutý tlumič výfuku se dvěma koncovkami s perforovaným ochranným krytem zůstaly zachovány. Veškeré osvětlení je tvořeno LED diodami a LCD displej je nyní lépe čitelný na jasném světle.

 

 

Vzhled a výbava

  • Jednoduchý a syrový vzhled, stejně jako u původního modelu CL
  • Sedlo ve výšce 790 mm umožňuje jezdci snadno dosáhnout na zem a poskytuje dostatek prostoru pro nohy; nové polstrování sedla a upravený tvar stupaček
  • Inverzní LCD přístrojový panel je nyní lépe čitelný na slunci
  • Kompletní LED osvětlení a zadní ukazatele směru s technologií výstražných světel pro nouzové brzdění (ESS)

„Jednoduchý, syrový a odolný“ – to byla tři slova, která tvořila základ uvažování týmu designérů při návrhu modelu CL500. Styl silničního motocyklu kategorie scrambler vypadá dobře všude, kde se objeví. Jako bonus nabízí ergonomické vlastnosti, díky kterým je stroj velmi snadno ovladatelný v celé řadě situací.

Kombinace čistého tvaru zaoblené palivové nádrže a vzhůru mířícího tlumiče výfuku s nerezovým ochranným krytem silně rozeznívají struny nostalgie. A všechny s láskou propracované detaily –⁠ ochranné polepy nádrže, gumové manžety vidlice, vatovaný hladký vnější potah sedla s vyraženým logem Honda, vysoko umístěná řídítka –⁠ dohromady vytvářejí vzhled, z něhož vyzařuje šarm. Všechna barevná provedení kontrastují s kompletně černě lakovaným motorem a podvozkem, díky čemuž jednotlivé barvy nádrže ještě více vyniknou.

Motor

  • Řadový kapalinou chlazený dvouválec o objemu 471 cm3 vhodný pro držitele řidičského oprávnění A2
  • Unikátní nastavení systému vstřikování paliva PGM-FI a kratší koncový převod
  • Pomocná/třecí spojka pro kontrolu nad zadním kolem
  • Ikonický vzhůru mířící tlumič výfuku se dvěma koncovkami

8ventilový kapalinou chlazený řadový dvouválcový motor Hondy CL500 o objemu 471 cm3 se vyznačuje hladkým chodem, snadným ovládáním a atraktivními vlastnostmi. Tento mimořádně oblíbený a odolný agregát si svou pověst získal v modelech řady Honda CB(R)500 a v CMX500 Rebel.

U CL500 byly revidovány mapy systému elektronického vstřikování paliva PGM-FI (pro rok 2025 s cílem zajistit možnost využití OBD2-2 senzoru) a odlišné je také uspořádání sacích a výfukových kanálů, které přispívají k dynamickému točivému momentu 43,4 Nm při 6 250 ot./min. a maximálnímu výkonu 34,3 kW při 8 500 ot./min.

Podvozek

  • Lichoběžníkový rám z ocelových trubek
  • 41mm teleskopická vidlice a dva zadní tlumiče s nastavitelným předpětím pružin
  • Dvoupístový přední brzdový třmen a 310mm plovoucí kotouč
  • Systém ABS vyvážený pro použití v lehkém terénu
  • Kombinace 19palcového kola vpředu a 17palcového kola vzadu

Lichoběžníkový rám z ocelových trubek zajišťuje ovladatelnost, jízdní komfort a je základem stylu modelu CL500. Sám o sobě je krásně jednoduchý, se silnými trubkami a zadním pomocným rámem ve tvaru smyčky. Při optimalizaci tuhosti a vyvážení hmotnosti byla využita konstrukce za pomoci počítačů (Computer Aided Engineering – CAE).

Tento motocykl kategorie scrambler si musí poradit se všemi nástrahami – od drsných městských ulic až po nerovné polní cesty. Při návrhu podvozku bylo cílem vytvořit lehké a citlivé řízení s odpružením, které dokáže pohlcovat nárazy. Světlá výška dosahuje 155 mm, záklon rejdového čepu činí 27°, závlek 108 mm a rozvor kol pak 1 485 mm. Pohotovostní hmotnost je 192 kg.

Příslušenství

Pro model CL500 je k dispozici široká nabídka originálního příslušenství Honda, se kterým lze stroj přizpůsobit preferencím jezdce. Podsedlový rám byl navržen pro snadnou montáž kosmetických dílů nebo textilních bočních tašek; na zadní nosič lze upevnit 38litrový vrchní kufr. Pro vyšší jezdce je k dispozici také o 30 mm vyšší sedlo v hnědé barvě s černým dvojitým prošíváním.

Mezi kosmetické doplňky, které stroji dodávají klasický off-road styl, patří:

  • lehké polypropylenové boční desky na závodní číslo
  • ochranný štítek
  • chrániče řídítek
  • vysoký přední blatník

Pro větší pohodlí jsou připraveny tři speciálně navržené pakety:

  • Paket Adventure

 Zdůrazňuje off-road styl a připravenost do terénu Rallye stupačkami, rovným vysokým sedlem, polepy kol a středovým ochranným polepem nádrže.

  • Paket Style

Vylepšení vzhledu v podobě krytu světlometu, polepu ochranného krytu, zadního bočního krytu, polepu zadního bočního krytu, chráničů řídítek, vysokého předního blatníku a krytu zadních tlumičů. Všechny tyto prvky jsou vyvedené v černé barvě.

  • Paket Travel

Tento paket určený na dlouhé cesty zahrnuje textilní tašku na sedlo, vyhřívané rukojeti, 12V zásuvku a nastavitelnou brzdovou páčku.

Další praktické doplňky, které lze zakoupit jednotlivě, zahrnují vyhřívané rukojeti, 12V nabíjecí zásuvku a 38litrový vrchní kufr.

Parametry

Technické parametry
MOTOR
Typ Kapalinou chlazený, čtyřtaktní čtyřventilový dvouválec DOHC
Zdvihový objem 471 cm3
Maximální výkon 34,3 kW při 8 500 ot./min.
Max. točivý moment 43,4 Nm při 6 250 ot./min.
PALIVOVÝ SYSTÉM
Objem palivové nádrže 12 l
Spotřeba paliva 3,6 l/100 km
HNACÍ ÚSTROJÍ
Typ převodovky 6stupňová
Stálý převod Řetěz
RÁM
Typ rámu Ocelový, kosočtvercové profily
PODVOZEK
Rozměry (D x Š x V) 2 175 mm x 830 mm x 1 135 mm
Rozvor kol 1 485 mm
Výška sedla 790 mm
Světlá výška 155 mm
Pohotovostní hmotnost 192 kg
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední vidlice Teleskopická 41mm vidlice, zdvih 150 mm
Zavěšení zadního kola Dva tlumiče s kyvným ramenem ze 45mm kulatých trubek, nastavení předpětí v pěti stupních
KOLA A PNEUMATIKY
Pneumatika vpředu 110/80R19M/C 59H
Pneumatika vzadu 150/70R17M/C 69H
BRZDY
Vpředu Jeden 310mm plovoucí kotouč, dvoupístový třmen
Vzadu Jeden 240mm kotouč, jednopístový třmen
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Přístrojový panel LCD panel s ukazatelem rychlosti, dvěma denními počítadly, ukazatelem množství paliva a spotřeby, hodinami, ukazatelem zařazeného rychlostního stupně a indikátorem přeřazení na vyšší rychlostní stupeň
Zabezpečovací systém HISS
Další funkce ESS

    Nebo nám napište, rádi Vám zavoláme zpět.

    Nový model si žádá zkušební jízdu

    Přestože koupě kteréhokoli motocyklu Honda nemůže být špatným rozhodnutím, přeci jen přísloví „nekupuj zajíce v pytli“ stále platí. A naším prvořadým cílem je Vaše naprostá spokojenost s novým strojem, aby co nejvíce odpovídal Vašemu jízdnímu využití. Stačí krátká projížďka a máte jasno.