Pondělí až pátek: 10.00 – 18.00

Email Prodejna

HONDA CBR500R

Akce

Dokážeme využít vše, co se HRC (Honda Racing) team naučí při závodění na nejvyšší úrovni. A všechno začíná právě u modelu CBR500R. Ve stylu Fireblade s aerodynamickými kryty s křidélky. Silný dvouválcový motor s nastavením jednotky ECU optimalizovaným pro akceleraci a podvozek s vidlicemi Showa USD a dvěma radiálními třmeny. Přidejte nový TFT displej s plnou konektivitou – a systém kontroly trakce HSTC – a máte k dispozici stroj obsahující závodní DNA. A obrovskou zábavu ve městě, v klikatých městských uličkách nebo na závodním okruhu.

 

 

148 678 Kč bez DPH
179 900 Kč
Akční cena: 169 900 Kč
Možnost odpočtu DPH
Kód produktu: CBR500RAR
Dostupné varianty:

AUTORIZOVANÝ DEALER HONDA

RODINNÝ PODNIK MOTOLETY

SPECIALIZACE NA MOTORKY

VÍCE NEŽ 30 LET ZKUŠENOSTÍ

Popis

Dvouválcový sportovní motocykl Honda určený pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2 získává pro modelový rok 2024 ostré nové rysy inspirované modelem Fireblade. Výkon a točivý moment motoru o objemu 471 cm3 zůstaly stejné – 35 kW a 43 Nm. Díky úpravám elektronické řídicí jednotky se zlepšila akcelerace a systém nastavitelné kontroly trakce Honda je nyní součástí standardní výbavy. Součástí kvalitního podvozku je 41mm inverzní vidlice Showa SFF-BP, zadní tlumič Showa a dva brzdové kotouče vpředu se čtyřpístovými třmeny. Zcela nové duální LED světlomety přispívají k lepší viditelnosti při jízdě za tmy, zatímco nový 5palcový TFT displej ovládaný zjednodušeným a podsvíceným čtyřsměrovým přepínačem disponuje technologií Honda RoadSync pro připojení smartphonu.

 

 

Vzhled a výbava

  • Nový vzhled ve stylu supersportů inspirovaný modelem CBR1000RR-R Fireblade se vyznačuje novou aerodynamikou zlepšující řízení a zpětnou vazbu
  • Nové dvojité světlomety a zadní světlo
  • Nový 5palcový barevný TFT displej s konektivitou Honda RoadSync pro zobrazení pokynů navigace a pro přístup k dalším funkcím chytrého telefonu
  • Nový, zjednodušený ovladač na levé rukojeti se snadno používá a v noci je podsvícený

Agresivní kapotáž modelu CBR500R je inspirována závodní DNA jeho většího sourozence Fireblade a vedena designovou filozofií „Tvar rychlosti“ (The Shape Of Speed). Ostré linie sahající od přídě až po záď vyzařují podstatu toho, co znamená zkratka CBR.

A každý tvar má svoji funkci – součástí designu jsou malá křidélka, která směrují proud vzduchu, či hrany kapotáže. Tento aerodynamický celek přispívá k lineární odezvě řízení se zvýšenou zpětnou vazbou a kontrolou nad přilnavostí předního kola.

Motor

  • Živý dvouválcový agregát nyní vybaven systémem nastavitelné kontroly trakce Honda (HSTC)
  • Nové nastavení jednotky elektronického vstřikování paliva PGM-FI zlepšuje akceleraci v nízkých otáčkách a přísun výkonu v celém rozsahu otáček
  • Pomocná kluzná spojka usnadňuje řazení nahoru a zajišťuje kontrolu nad zadním kolem při podřazování

Osmiventilový, kapalinou chlazený řadový dvouválcový motor o objemu 471 cm3, díky kterému mohou tento motocykl řídit držitelé řidičského oprávnění kategorie A2, nabízí skvělou rovnováhu mezi fyzickými rozměry a dostupným, příjemným výkonem, jenž je završen energickým charakterem ve vysokých otáčkách s dynamickou výkonovou špičkou. A je to motor, jehož celkové výkony a charakter popírají jeho relativně malý zdvihový objem – špičkový výkon 35 kW nastupuje při 8 600 ot./min., přičemž točivý moment 43 Nm je k dispozici při 6 500 ot./min.

Podvozek

  • 41mm inverzní vidlice Showa se samostatnými velkými písty (Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP))
  • Dva 296mm kotouče, radiálně umístěné čtyřpístové brzdové třmeny Nissin
  • Lehká kola a kyvná vidlice

Lehký, pevný a pro rok 2024 nezměněný rám z 35mm kosočtvercových ocelových trubek se vyznačuje vyladěnými vlastnostmi, díky kterým poskytuje jezdci dobrou zpětnou vazbu při změně povrchu vozovky. Umístění bodů pro upevnění motoru a vyvážení tuhosti rámu přispívá k udržení vibrací na minimu.

Právě na skvělé ovladatelnosti model CBR500R staví. Výhled z kokpitu směrem vpřed evokuje ryze sportovní emoce. Dvoudílná řídítka jsou upevněna pod revidovanou hlavou vidlice, v důsledku čehož jezdec zaujímá nezaměnitelnou agresivní pozici. Stupačky byly navrženy s důrazem na funkci a jsou vyrobeny z lehkého hliníku.

Příslušenství

Pro model CBR500R bude k dispozici široká nabídka originálního příslušenství Honda, a to jak po jednotlivých položkách, tak ve formě paketů. Veškeré příslušenství je přitom připraveno k přímé instalaci:

Paket Racing

V rámci důrazu na sportovní styl lze sedlo spolujezdce nahradit elegantním barevně sladěným krytem, který byl navržen tak, aby sjednocoval tvary motocyklu. Polepy kol zdůrazňují tvar ráfků, nálepka na nádrž v imitaci karbonu chrání lak a obsahuje logo CBR, zatímco o 400 mm vyšší zatmavený plexi štít zlepšuje ochranu před větrem a komfort při vyšších rychlostech.

Paket Comfort

Pro delší cesty je určen paket Comfort, který zahrnuje vyhřívané rukojeti s 5 intenzitami, paměťovou funkcí a plnou integrací s TFT displejem. Pod sedlem se nachází 12V zásuvka pro nabíjení telefonu a součástí paketu je také 3litrový tank bag (s průhlednou kapsou a s ochranou proti dešti) pro uložení často používaných předmětů.

Řadu příslušenství završuje praktická 15litrová taška na sedlo a 35litrový vrchní kufr s příslušným nosičem.

Veškeré položky obsažené v paketech lze zakoupit i jednotlivě.

Parametry

Technické parametry
MOTOR
Typ Řadový, kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválec DOHC
Zdvihový objem 471 cm3
Maximální výkon 35 kW při 8 600 ot./min.
Max. točivý moment 43 Nm při 6 500 ot./min.
PALIVOVÝ SYSTÉM
Objem palivové nádrže 17,1 l (včetně rezervy)
Spotřeba paliva 3,5 l / 100 km
HNACÍ ÚSTROJÍ
Typ převodovky 6-stupňová manuální převodovka
Stálý převod Řetěz
RÁM
Typ rámu Ocelový, kosočtvercové profily
PODVOZEK
Rozměry (D x Š x V) 2 080 mm x 760 mm x 1 145 mm
Rozvor kol 1410 mm
Výška sedla 785 mm
Světlá výška 130 mm
Pohotovostní hmotnost 191 kg
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední vidlice 41mm inverzní vidlice Showa SFF-BP
Zavěšení zadního kola Prolink, jeden tlumič s 5 úrovněmi nastavení tuhosti, kyvné rameno z dutých ocelových profilů
KOLA A PNEUMATIKY
Kola Z lehké slitiny, 5 paprsků ve tvaru Y
Pneumatika vpředu 120/70 ZR17 M/C (58W)
Pneumatika vzadu 160/60ZR17M/C (69W)
BRZDY
Vpředu Dva 296mm x 4mm kotouče s radiálně upevněnými čtyřpístovými třmeny Nissin
Vzadu Jeden kotouč o rozměrech 240 mm x 5 mm s jednopístovým třmenem
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Přístrojový panel 5palcový TFT přístrojový panel s přizpůsobitelným rozvržením, včetně mimo jiné ukazatele rychlosti, otáčkoměru, hodin, ukazatele zařazeného rychlostního stupně a ukazatele řazení směrem nahoru.
Konektivita RoadSync
Zabezpečovací systém HISS
12V zásuvka Volitelná
HSTC ano
Další funkce ESS

    Nebo nám napište, rádi Vám zavoláme zpět.

    Nový model si žádá zkušební jízdu

    Přestože koupě kteréhokoli motocyklu Honda nemůže být špatným rozhodnutím, přeci jen přísloví „nekupuj zajíce v pytli“ stále platí. A naším prvořadým cílem je Vaše naprostá spokojenost s novým strojem, aby co nejvíce odpovídal Vašemu jízdnímu využití. Stačí krátká projížďka a máte jasno.