Pondělí až pátek: 10.00 – 18.00

Email Prodejna

HONDA CBR600RR

Zrozen na závodní dráze. Žít bude na silnici. Nový model CBR600RR je ostrý supersportovní stroj vyvinutý v týmu HRC. Má úžasný čtyřválcový motor a skvěle ovladatelný agilní podvozek. Elektronika a aerodynamická výbava byly převzaty přímo z našeho modelu RC213V-S ze soutěží MotoGP. Jste připraveni na ještě vyšší úroveň ovládání? Tak ta je přímo zde.

 

 

225 537 Kč bez DPH
272 900 Kč
Možnost odpočtu DPH
Kód produktu: CBR600R3R
Dostupné varianty:

AUTORIZOVANÝ DEALER HONDA

RODINNÝ PODNIK MOTOLETY

SPECIALIZACE NA MOTORKY

VÍCE NEŽ 30 LET ZKUŠENOSTÍ

Popis

Supersportovní klenot značky Honda střední hmotnostní kategorie se vrací na evropské silnice i závodní tratě. Jeho řadový čtyřválec s 16ventilovým DOHC rozvodem disponuje výkonem 89 kW při 14 250 ot./min., je vybaven pomocnou/kluznou spojkou a standardně i rychlořazením. Elektronicky řízená škrticí klapka – odvozená od modelu RC213V-S – společně s šestiosou jednotkou pro měření setrvačných sil Bosch IMU nabízí 3 výchozí jízdní režimy, plus dva uživatelské režimy pro nastavení výkonu motoru, brzdění motorem, systému pro zamezení zvedání předního kola a devítiúrovňového HSTC. Součástí balíku asistentů je také systém ABS umožňující brzdění v zatáčkách a systém zamezující zvedání zadního kola. Podvozek je tvořen zdvojeným páteřovým hliníkovým rámem, hliníkovou kyvnou vidlicí, elektronickým tlumičem řízení Honda, 41mm inverzní vidlicí Showa Big Piston a zadním tlumičem Showa s přepákováním Pro-Link.

Dva radiálně upevněné čtyřpístové přední brzdové třmeny spolupracují s 310mm plovoucími kotouči. Agresivní kapotáž, jež byla navržena s důrazem na nejlepší aerodynamické parametry v dané třídě, zahrnuje křidélka na přídi, která vytváří přítlak. Seznam výbavy završuje barevný TFT displej. Pro použití na okruzích bude navíc dostupná závodní sada HRC Race Kit.

Vzhled a výbava

  • Nejlepší aerodynamické parametry v dané třídě
  • Křidélka vytvářející přítlačnou sílu pro lepší přilnavost přední pneumatiky
  • Plnobarevný TFT displej

Kromě toho, že se jedná o skvěle vypadající motocykl, přináší vzhled modelu CBR600RR i dvě výkonnostní vylepšení: ačkoliv se jedná o plně vybavený silniční motocykl, vyznačuje se nejnižším koeficientem aerodynamického odporu ve své třídě (0,555 s jezdcem v závodní poloze), zatímco křidélka zlepšují stabilitu při vjezdu do zatáčky a schopnost zatáčení při akceleraci.

Hlavním mottem konstruktérů značky Honda při vývoji kapotáže bylo „Vytvoření funkčního designu ve snaze o výkony na závodní trati při vysokých rychlostech. Ve snaze o centralizaci hmoty bylo využito vše, co se inženýři naučili při vývoji modelu CBR1000RR-R Fireblade a předtím i u speciálu RC213V-S odvozeného od MotoGP.

Výsledkem jsou ostré, mimořádně kompaktní LED světlomety, ukazatele směru a ABS modulátor. Všechny tyto prvky jsou navíc oproti předchozímu řešení lehčí. Také pozice jezdce za řídítky byla záměrně přizpůsobena pro jízdu na silnici i na okruhu – palivová nádrž je o 10 mm nižší, což jezdci umožňuje skrčit se při vysokých rychlostech. Nádrž je zároveň užší a její tvar byl navržen tak, aby ruce jezdce zastávaly při rychlé jízdě přirozenou polohu. Štítek má sklon 38°, čímž je maximalizována aerodynamická účinnost s ohledem na jakoukoliv pozici, kterou může jezdec na trati zaujmout. Sedlo je umístěno ve výšce 820 mm.

Motor

  • Elektronicky řízená škrticí klapka odvozená od modelu RC213V-S
  • 9stupňový systém nastavitelné kontroly trakce (HSTC)
  • 3 standardní jízdní režimy včetně možnosti přizpůsobení nastavení výkonu, brzdění motorem, HSTC a systému pro zamezení zvedání předního kola
  • Rychlořazení jako standardní výbava

Elektronicky řízená škrticí klapka (TBW) u modelu CBR600RR byla odvozena od verze použité v CBR1000RR-R Fireblade a primárně byla vyvinuta pro RC213V-S. Snímač polohy plynu (Acceleration Position Sensor – APS), který je spojen s plynovou rukojetí, je zabudován do ovládacího bloku na řídítkách. Z něj je odesílán signál do elektronické řídicí jednotky ECU, která následně ovládá motor škrticí klapky, který pohybuje vlastní klapkou. Klíčovým aspektem je, že zpětná pružina a tření vytvářené systémem APS nabízí zcela přirozený pocit z ovládání plynu. Zároveň je zajištěna stejná kontrola a pocit na všech úrovních výkonu.

Také balík elektronických asistentů, které s elektronickou škrticí klapkou spolupracují, je odvozen z modelu Fireblade. Systém nastavitelné kontroly trakce HSTC nabízí 9 úrovní nastavení (plus možnost vypnutí) a slouží k regulaci prokluzu (která sleduje míru, do jaké se rychlost prokluzu kol mění v závislosti na poměru otáček předního/zadního kola), čímž plynule reguluje rychlý prokluz zadního kola. Výsledkem je hladké a intuitivní řízení adheze, neboť software tohoto systému byl vyvinut na základě rozsáhlé kvalifikované zpětné vazby z celého světa, včetně té od jezdců HRC. Úroveň 1 představuje nejslabší zásahy, úroveň 9 pak nejsilnější.

Jezdec může vybírat ze tří přednastavených jízdních režimů: Režim 1 (rychlá jízda), režim 2 (zábavná jízda) a režim 3 (komfortní jízda), další 2 uživatelské režimy User pak umožňují vlastní nastavení všech parametrů. Režimy lze přepínat za jízdy (pomocí ovladače na levé rukojeti), v režimech User 1 nebo 2 lze pak měnit i nastavení intenzity zásahů systému HSTC.

Výkon (Power – P) je možné nastavit na úroveň od 1 do 5, přičemž 1 nabízí maximální a přímý výkon. Brzdění motorem (Engine Brake – EB) reguluje výkon při zavřené škrticí klapce v úrovních 1–3, přičemž 1 znamená nejsilnější brzdění motorem. Systém pro zamezení zvedání předního kola (Wheelie – W) rovněž nabízí úrovně 1–3 (a také možnost úplného vypnutí), kdy 1 nabízí nejslabší regulaci výkonu.

Systém pro zamezení zvedání předního kola využívá informace o úhlu podélného náklonu stroje poskytované jednotkou IMU, a dále údaje o otáčení předního a zadního kola. Na základě těchto dat reguluje točivý moment a eliminuje případné zvedání předního kola, aniž by docházelo k omezení přenosu hnací síly.

Standardně dodávané rychlořazení zajišťuje bleskurychlé změny rychlostních stupňů s krátkým přerušením přívodu paliva při přeřazování a s hladším náběhem točivého momentu po přeřazení. K dispozici jsou 3 úrovně nastavení síly potřebné pro jeho ovládání.

Podvozek

  • Dvojitý páteřový hliníkový rám, hliníková kyvná vidlice
  • 41mm inverzní vidlice Showa Big Piston 
  • Šestiosá jednotka pro měření setrvačných sil (Inertial Measurement Unit – IMU) od firmy Bosch
  • Elektronický tlumič řízení Honda (HESD)
  • Radiálně upevněné čtyřpístové přední brzdové třmeny a plovoucí kotouče

Vylepšená jednotka IMU je klíčem ke schopnosti motocyklu dosahovat vysokých rychlostí, neboť měří každý dynamický aspekt jízdy ve všech rovinách, přičemž potřebné údaje vypočítává 100krát za sekundu s využitím vlastního algoritmu značky Honda a na základě těchto údajů řídí systémy HSTC a ABS umožňující brzdění v zatáčkách, což je u CBR600RR pro modelový rok 2024 nová technologie.

Systém je o 2,5 kg lehčí než kombinovaný elektronický systém ABS předchozí konstrukce. Využívá ABS modulátor a elektronickou řídicí jednotku Nissin, která přebírá data z jednotky IMU a informace o míře prokluzu ze snímačů otáček předního a zadního kola a upravuje intenzitu brzdné síly při přímé jízdě i v zatáčkách.

Závodní sada HRC Race Kit

Tým HRC vyvinul pro model CBR600RR závodní sadu Race Kit, která zvyšuje výkon motoru, zlepšuje ovladatelnost a přilnavost v zatáčkách a snižuje hmotnost stroje. K dispozici je pouze jako kompletní sada, která je určena výhradně pro použití na okruhu. Všechny bezpečnostní prvky pro provoz na veřejných komunikacích lze snadno demontovat a součásti sady HRC včetně elektronické řídicí jednotky, kabelového svazku, těsnění hlavy válců, velkého chladiče, závodního výfuku, předního/zadního odpružení a brzdových kotoučů lze namontovat přímo na motocykl.

Příslušenství

Pro model CBR600RR jsou připraveny dva balíčky originálního příslušenství Honda:

Paket Racing

Tento paket zdůrazňuje závodní rodokmen a sportovní charakter modelu CBR600RR. Víčko otvoru pro doplňování oleje je opatřeno HRC logem, ochranná nálepka na nádrž v imitaci karbonu má na sobě logo CBR a polepy kol jsou provedeny v trikolóře HRC a opatřeny logem Honda Racing. Jako náhrada sedla spolujezdce je dostupný kryt v černé nebo červené barvě.

Paket Comfort

Posuňte zážitky s vaším supersportem na novou úroveň… Funkční brašna na zadní sedlo, která byla speciálně přizpůsobena jeho zúženému tvaru. Nabízí objem 15 litrů, který lze zvětšit až na 22 litrů a díky specifickému systému upevnění zůstává během jízdy vždy stabilní. Vyhřívané rukojeti s 5 úrovněmi pomáhají prodloužit sezónu, zatímco praktičnost zvyšuje USB-C nabíjecí zásuvka.

Parametry

Technické parametry
MOTOR
Typ Kapalinou chlazený 16ventilový řadový čtyřválec s rozvodem DOHC
Zdvihový objem 599 cm3
Maximální výkon 89 kW při 14 250 ot./min.
Max. točivý moment 63 Nm při 11 500 ot./min.
PALIVOVÝ SYSTÉM
Objem palivové nádrže 18 l
Spotřeba paliva 5,5 l/100 km
HNACÍ ÚSTROJÍ
Typ převodovky 6-stupňová manuální převodovka
Stálý převod Řetěz
RÁM
Typ rámu Zdvojený páteřový hliníkový rám
PODVOZEK
Rozměry (D x Š x V) 2 030 mm x 685 mm x 1 140 mm
Rozvor kol 1 370 mm
Výška sedla 820 mm
Světlá výška 125 mm
Pohotovostní hmotnost 193 kg
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední vidlice Plně nastavitelná 41mm inverzní vidlice Showa Big Piston, zdvih 120 mm.
Zavěšení zadního kola Plně nastavitelný zadní tlumič Showa s přepákováním Pro-Link. Zdvih v ose kola 128 mm.
KOLA A PNEUMATIKY
Pneumatika vpředu 120/70ZR17M/C DUNLOP SPORTMAX Roadsports2
Pneumatika vzadu 180/55ZR17M/C DUNLOP SPORTMAX Roadsports2
BRZDY
Vpředu 310mm plovoucí kotouče s radiálně upevněným 4pístovým třmenem
Vzadu 220mm kotouč s jednopístovým třmenem
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Přístrojový panel TFT-LCD
Konektivita ne
Zabezpečovací systém HISS
USB Volitelná
HSTC ano
Quickshifter ano
Další funkce ESS

    Nebo nám napište, rádi Vám zavoláme zpět.

    Nový model si žádá zkušební jízdu

    Přestože koupě kteréhokoli motocyklu Honda nemůže být špatným rozhodnutím, přeci jen přísloví „nekupuj zajíce v pytli“ stále platí. A naším prvořadým cílem je Vaše naprostá spokojenost s novým strojem, aby co nejvíce odpovídal Vašemu jízdnímu využití. Stačí krátká projížďka a máte jasno.