Pondělí až pátek: 10.00 – 18.00

Email Prodejna

HONDA Gold Wing Tour DCT & Airbag

Model GL1800 HONDA Gold Wing Tour DCT není vlajkovou lodí mezi motocykly Honda pro nic za nic – nabízí nejvyšší úrovně výkonu a luxusu na silnicích ve městě i mimo něj. Model Gold Wing Tour, který vychází z úžasného modelu Gold Wing, přináší ještě bohatší jízdní zážitky, vyšší přepravní kapacitu, větší pohodlí pro spolujezdce a novou úroveň jízdních technologií. Luxusní materiál předního i zadního sedla zaručuje maximální pohodlí při jízdě. Audiosystém a reproduktory poskytují čistý zvuk. Dvojitá mlhová světla LED zaručují skvělou viditelnost.

746 198 Kč bez DPH
902 900 Kč
Možnost odpočtu DPH
Kód produktu: GL1800DAS
Dostupné varianty:

AUTORIZOVANÝ DEALER HONDA

RODINNÝ PODNIK MOTOLETY

SPECIALIZACE NA MOTORKY

VÍCE NEŽ 30 LET ZKUŠENOSTÍ

Popis

Motocykly Gold Wing jezdí po světě již od roku 1975. Nyní, s modelovým rokem 2025 a pět dekád poté, přijíždí Gold Wing Tour ve verzi 50th Anniversary se dvěma atraktivními barevnými provedeními, detaily na oslavu 50. výročí a limitovaným zmenšeným modelem, který je složen z prvního a z nejnovějšího Gold Wingu. Výbava zahrnuje zavěšení předního kola se dvěma příčnými rameny a monumentální plochý šestiválcový motor. Nejmodernější technologie na palubě zahrnují sedmistupňovou převodovku DCT, sedmipalcový TFT displej, navigaci s gyrokompasem, elektrickou obrazovku, ovládání pomocí klíče Smart Key, čtyři jízdní režimy, HSTC a asistent rozjezdu do kopce. Vylepšení pro větší pohodlí jezdce a spolujezdce pro rok 2025 zahrnují konektivitu Apple CarPlay™ a Android Auto™ – nyní prostřednictvím Wi-Fi, vylepšenou funkci Bluetooth™ interkomu a výkonnější reproduktory. Zároveň bylo dosaženo splnění požadavků emisní normy EURO5+.

 

Informace o modelu

Motor a podvozek modelu Gold Wing Tour byly při modernizaci v roce 2018 navrhovány společně, díky čemuž se jezdec posunul vpřed a bylo tak možné vytvořit mnohem kompaktnější motocykl. Rám z hliníkových profilů byl navržen kolem přední vidlice se dvěma příčnými rameny, což umožnilo umístění motoru více vpředu (neboť přední kolo se ve svislém směru pohybuje ve svislejší rovině) a zároveň zajištění prvotřídní kontroly nad odpružením a stability přídě díky její tuhosti a snížení tření. Odpružení a tlumení je elektricky nastavitelné.

Ani přes optimalizaci rozměrů neztratil nový plochý 24ventilový šestiválcový motor nic ze své laviny výkonu, točivého momentu a návykového přísunu síly. Použití elektronicky řízené škrticí klapky (TBW) umožnilo uplatnění čtyř jízdních režimů: TOUR, SPORT, ECON a RAIN; činnost duální kombinované brzdové soustavy (D-CBS) je regulována v závislosti na zvoleném režimu. Asistent pro rozjezd do kopce (Hill Start Assist − HSA) a systém vypnutí motoru při zastavení (Idling Stop) (volitelný u verze s převodovkou DCT) usnadňují ovládání stroje a snižují spotřebu paliva. Systém Honda Selectable Torque Control (HSTC) udržuje trakci zadního kola. Pro modelový rok 2025 bylo zajištěno plnění emisní normy EURO5+.

Podvozek

  • Zdvojený rám z hliníkové slitiny
  • Zavěšení předního kola se dvěma příčnými rameny a systém Pro-Arm vzadu 
  • Nastavitelná úroveň tlumení u předního i zadního kola v závislosti na zvoleném jízdním režimu
  • Elektricky nastavitelné předpětí zadní pružiny
  • ABS a duální kombinovaná brzdová soustava (D-CBS)

Zdvojený rám z hliníkové slitiny u modelu Gold Wing Tour byl navržen s důrazem na co nejkompaktnější uložení motoru; jeho konstrukční tloušťka byla ve všech oblastech optimalizována s ohledem na hladkou a stabilní jízdu již od rychlosti chůze, a to jak v úzkých městských uličkách, tak na otevřených silnicích.

Kromě posunu předního kola vpřed při plné kompresi odpružení další výhoda zavěšení předního kola se dvěma příčnými rameny spočívá ve snížení smykového tření (v důsledku rázů od nerovností či ovládání řídítek), jež je typické pro standardní teleskopickou vidlici tím, jak se její komponenty uvnitř jednotlivých ramen pohybují nahoru a dolů. Ve všech spojovacích bodech systému řízení a odpružení jsou použita ložiska, která výsledné tření ještě více snižují.

Motor

  • Vodorovně uložený plochý 24ventilový šestiválec SOHC s protiběžnými písty
  • Elektronicky řízená škrticí klapka (TBW) se čtyřmi jízdními režimy pro regulaci výkonu motoru
  • Systém nastavitelné kontroly trakce (HSTC)
  • Jízdní režimy rovněž ovlivňují funkci systému HSTC, odpružení a účinnost brzd
  • Funkce vypnutí motoru při zastavení a integrovaný startér/alternátor (ISG) u verze s DCT
  • Asistent pro rozjezd do kopce (HSA)
  • Nově instalovaný senzor a nové nastavení řídicí jednotky umožňují plnění normy EURO5+ 

Pro využití potenciálu, který podvozek nabízí z hlediska ovladatelnosti, a pro zachování návykového přísunu výkonu, který je významným atributem atraktivity této ikony, byl 1 833 cm3 motor modelu Gold Wing Tour při poslední velké obměně v roce 2018 kompletně přepracován. Stále se jedná o horizontálně uložený šestiválec s protiběžnými písty, avšak každý válec je namísto dvou vybaven čtyřmi ventily, motor má mnohem kompaktnější rozměry a je o 6,2 kg lehčí.

Maximální výkon 93 kW je k dispozici při 5 500 ot./min., maximum točivého momentu 170 Nm je dosaženo při 4 500 ot./min. Vrtání 73 mm je stejné jako zdvih (rovněž 73 mm), levé a pravé válce jsou navzájem posunuty o 4 mm a vložky válců jsou hliníkové. Kompresní poměr činí 10,5 : 1. Nové nastavení řídicí jednotky a přidání OBD2-2 senzoru umožnily splnění emisní normy EURO5+.

Elektronika pro řízení motoru

  • Režim TOUR představuje základní nastavení pro komfort a výkon. V tomto režimu je k dispozici přímý, 100% poměr mezi plynovou rukojetí a vlastní škrticí klapkou, „standardní“ nastavení tlumení a rozložení brzdné síly mezi přední a zadní kolo
  • Režim SPORT disponuje nejvyšším poměrem mezi plynem a škrticí klapkou, což je zárukou silné akcelerace spojené s tvrdším tlumením a vyšším účinkem pedálu zadní brzdy.
  • Režim ECON nabízí nejnižší spotřebu paliva a uvolněnou jízdu. Je charakterizován nižším poměrem přenosu signálu mezi plynovou rukojetí a škrticí klapkou a standardním nastavením tlumení a brzdného účinku.
  • V režimu RAIN je výkon motoru potlačen s ohledem na mokré a kluzké podmínky. Poměr přenosu signálu mezi plynovou rukojetí a škrticí klapkou je v tomto případě nejnižší, režim nabízí standardní rozložení brzdné síly a měkké tlumení.

Systém nastavitelné kontroly trakce Honda Selectable Torque Control (HSTC) navíc za všech jízdních podmínek neustále monitoruje a udržuje trakci zadního kola, což ještě více zvyšuje jistotu při jízdě. Úroveň jeho zásahů se rovněž nastavuje pomocí elektronicky řízené škrticí klapky, a to s ohledem na zvolený jízdní režim.

Dvouspojková převodovka (DCT)

  • Sedmistupňová dvouspojková převodovka 
  • Hladká a tichá, s rychlým řazením i podřazováním
  • Režim „chůze“ umožňuje pomalý pohyb motocyklu vpřed i vzad
  • Čtyři jízdní režimy zahrnují řízení převodovky DCT s ohledem na její optimální odezvu
  • Optimalizovaná pro manévrování v nízkých rychlostech 

Systém DCT nabízí dva různé způsoby ovládání – automatický režim s naprogramovanými mapami řazení, které průběžně sledují rychlost jízdy, zvolený rychlostní stupeň a otáčky motoru, a na základě toho rozhodují o momentu přeřazení, a dále manuální režim, ve kterém může jezdec sám řadit tlačítky na levé rukojeti.

Příslušenství

Pro model Honda Goldwing Tour je k dispozici široká nabídka prémiového příslušenství, které je dostupné buď ve formě paketů, nebo jednotlivě.

Pro doplnění standardní výbavy a pro ještě lepší zážitek z modelu Gold Wing byl vytvořen paket plné výbavy Full Option Goldwing Tour, jehož součástí jsou následující položky:

  • Vnitřní tašky a vložky na dno bočních kufrů
  • Vnitřní taška do vrchního kufru, vložka na dno a organizér do víka
  • Zvýšený štít
  • LED osvětlení vnitřku vrchního kufru
  • Plachta na zakrytí celého motocyklu

 Samostatně je k dispozici následující příslušenství:

  • Přepínač s montáží pro ovládání zvuku u spolujezdce: Umožňuje spolujezdci měnit hlasitost, zdroj a skladbu.
  • Výkonový zesilovač s montáží: Poskytuje čistou a jasnou hudbu pro dokonalý zvukový zážitek na cestách.
  • Polepy kol
  • Kryty předních brzdových třmenů (dostupné v chromovém / černém provedení)
  • Chromovaný boční stojan
  • Individuální sedlo: Oproti standardní variantě má plyšový potah a vyšší opěrku jezdce.
  • Horní a dolní deflektory vzduchu
  • Širší stupačky jezdce
  • Opěrka jezdce: Vysoce kvalitní, na míru navržená zádová opěrka s vyraženým logem Gold Wing, jež poskytuje oporu a více pohodlí.
  • Řadicí páka pro DCT: Kompletní sada umožňující u modelů s DCT tradiční řazení (1 dolů – 5 nahoru) levou nohou pomocí řadicí páčky.
  • Alarm: Při zjištění abnormality začne alarm vydávat zvuk.
  • 12V zásuvka

Parametry

Technické parametry
Motor
Typ Kapalinou chlazený 4taktní 24ventilový plochý šestiválec s rozvodem SOHC
Zdvihový objem 1 833 cm3
Vrtání x zdvih 73 x 73 mm
Maximální výkon 93 kW při 5 500 ot./min.
Max. točivý moment 170 Nm při 4500 ot./min.
PALIVOVÝ SYSTÉM
Objem palivové nádrže 21 l
Spotřeba paliva 5,4 l
ELEKTRICKÁ SOUSTAVA
HNACÍ ÚSTROJÍ
Typ převodovky 7stupňová dvouspojková převodovka s asistentem jízdy vpřed a vzad
PODVOZEK
Rozměry (D x Š x V) 2 615 mm x 905 mm x 1 430 mm
Rozvor kol 1 695 mm
Výška sedla 745 mm
Světlá výška 130 mm
Pohotovostní hmotnost 393 kg
ZAVĚŠENÍ KOL
Typ vpředu Se dvěma příčnými rameny
Typ vzadu Tlumič Pro-Link s elektronickým nastavením tuhosti pružiny
KOLA
Pneumatika vpředu 130/70 R18 M/C 63 H
Pneumatika vzadu 200/55 R16 M/C 77 H
BRZDY
Systém ABS, Typ Elektronicky řízený kombinovaný systém s ABS
Typ vpředu 320 x 4,5mm dvě kombinované hydraulické kotoučové brzdy s 6pístovými třmeny
Typ vzadu 316 x 11mm ventilovaný kotouč s 3pístovým třmenem
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Přístrojový panel Sedmipalcový TFT displej
Konektivita Bluetooth a Apple CarPlay®/Android Auto® konektivita (bezdrátová)
USB Ano
12V zásuvka Volitelná výbava
Ukazatele směru s funkcí automatického vypínání Ano
Jízdní režimy Tour, Sport, Econ a Rain
Zabezpečovací systém Imobilizér HISS
Tempomat Ano
Další funkce Vyhřívané přední a zadní sedlo, vyhřívané rukojeti, elektronicky nastavitelný plexi štít, vypnutí motoru při zastavení (Idling Stop), inteligentní klíč Smart Key, kontrola tlaku v pneumatikách, mlhová světla, airbag, asistent rozjezdu do kopce.

    Nebo nám napište, rádi Vám zavoláme zpět.

    Nový model si žádá zkušební jízdu

    Přestože koupě kteréhokoli motocyklu Honda nemůže být špatným rozhodnutím, přeci jen přísloví „nekupuj zajíce v pytli“ stále platí. A naším prvořadým cílem je Vaše naprostá spokojenost s novým strojem, aby co nejvíce odpovídal Vašemu jízdnímu využití. Stačí krátká projížďka a máte jasno.