Motor
- Vodorovně uložený plochý 24ventilový šestiválec SOHC s protiběžnými písty
- Elektronicky řízená škrticí klapka (TBW) se čtyřmi jízdními režimy pro regulaci výkonu motoru
- Systém nastavitelné kontroly trakce (HSTC)
- Jízdní režimy rovněž ovlivňují funkci systému HSTC, odpružení a účinnost brzd
- Funkce vypnutí motoru při zastavení a integrovaný startér/alternátor (ISG) u verze s DCT
- Asistent pro rozjezd do kopce (HSA)
- Nově instalovaný senzor a nové nastavení řídicí jednotky umožňují plnění normy EURO5+
Pro využití potenciálu, který podvozek nabízí z hlediska ovladatelnosti, a pro zachování návykového přísunu výkonu, který je významným atributem atraktivity této ikony, byl 1 833 cm3 motor modelu Gold Wing Tour při poslední velké obměně v roce 2018 kompletně přepracován. Stále se jedná o horizontálně uložený šestiválec s protiběžnými písty, avšak každý válec je namísto dvou vybaven čtyřmi ventily, motor má mnohem kompaktnější rozměry a je o 6,2 kg lehčí.
Maximální výkon 93 kW je k dispozici při 5 500 ot./min., maximum točivého momentu 170 Nm je dosaženo při 4 500 ot./min. Vrtání 73 mm je stejné jako zdvih (rovněž 73 mm), levé a pravé válce jsou navzájem posunuty o 4 mm a vložky válců jsou hliníkové. Kompresní poměr činí 10,5 : 1. Nové nastavení řídicí jednotky a přidání OBD2-2 senzoru umožnily splnění emisní normy EURO5+.