Pondělí až pátek: 10.00 – 18.00

Email Prodejna

HONDA NT1100

NT1100 je elegantní, sofistikovaný a zcela moderní cestovní motocykl. A my jsme ho právě modernizovali. Dvouválcový motor nyní disponuje větším točivým momentem v nízkém a středním pásmu, což zlepšuje akceleraci. Na novém sportovním aerodynamickém krytu je umístěn snadno nastavitelný štít a LED světlomety s novými ukazateli směru s DRL, zatímco základem modernizované elektronické sady je nová řídicí jednotka IMU (jednotka měření setrvačnosti), která přizpůsobuje ovládání motocyklu jízdě. Naprostá jezdecká dokonalost.

 

291 653 Kč bez DPH
352 900 Kč
Možnost odpočtu DPH
Kód produktu: NT1100AS
Dostupné varianty:

AUTORIZOVANÝ DEALER HONDA

RODINNÝ PODNIK MOTOLETY

SPECIALIZACE NA MOTORKY

VÍCE NEŽ 30 LET ZKUŠENOSTÍ

Popis

Model NT1100 při svém představení v roce 2022 definoval novou generaci cestovních motocyklů Honda vyznačujících se komfortem, dynamikou a příjemnými výkony. V návaznosti na svůj úspěch prošel model NT pro rok 2025 rozsáhlou modernizací, během níž byl kladen důraz na další zvýšení komfortu jezdce. Dvouválcový motor posílil ve středních otáčkách, zatímco šestiosá jednotka pro měření setrvačných sil IMU zvýšila přesnost několika elektronických asistentů. Vedle varianty se standardním podvozkem Showa bude k dispozici také nová varianta s elektronickým odpružením NT1100 Electronic Suspension, která nabízí špičkové jízdní vlastnosti díky technologii Showa-EERATM. Elegantní kapotáž byla přepracována s ohledem na ostřejší a agresivnější styl a je vybavena přepracovaným výškově nastavitelným plexi štítem, který lze ovládat jednou rukou. Horní a dolní větrné deflektory mají nový tvar, který zajišťuje lepší aerodynamickou účinnost při vysokých rychlostech a vynikající ochranu proti povětrnostním vlivům. Dva LED světlomety jsou nyní vybaveny světly pro denní svícení kombinovanými s ukazateli směru, jež zvyšují viditelnost i bezpečnost. Zadní část předního blatníku byla pro lepší ochranu před povětrnostními vlivy o 150 mm prodloužena, větší sedlo nabízí více pohodlí a oba standardně dodávané kufry mají nyní větší vnitřní objem. Elektronické asistenty jezdce zahrnují tři výchozí jízdní režimy s přednastavenými kombinacemi nastavení výkonu a brzdění motorem, plus dva nastavitelné režimy USER. Systém HSTC s integrovaným systém pro zamezení zvedání předního kola (Wheelie Control) disponuje 3 úrovněmi nastavení; novinkou je systém ABS umožňující brzdění v zatáčkách. Brzdný výkon zajišťují radiálně upevněné čtyřpístové přední brzdové třmeny, o přilnavost k vozovce se starají pneumatiky o rozměrech 120/70-17 a 180/55-17. Seznam prémiové výbavy završuje 6,5palcový dotykový TFT displej s technologiemi Apple CarPlay® a Android Auto®.

 

 

Informace o modelu

Pohodlný, agilní a příjemný motocykl. To je NT1100 ve zkratce. A pro modelový rok 2025 to platí ještě více.

Jeho řadový dvouválcový motor o objemu 1 084 cm3 disponuje upraveným sáním, spalováním a výfukem, což umožnilo dosažení o 7 % vyššího točivého momentu v nízkých a středních otáčkách bez dopadu na hodnotu maximálního výkonu.

Šestiosá jednotka pro měření setrvačných sil (Inertial Measurement Unit – IMU) nyní ovládá nejen systém HSTC se třemi úrovněmi nastavení, s integrovaným systémem pro zamezení zvedání předního kola (Wheelie Control), ale také systém ABS umožňující brzdění v zatáčkách a systém pro zamezení zvedání zadního kola (Rear Lift Control). K dispozici jsou tři výchozí jízdní režimy − URBAN, RAIN a TOUR − s přednastavenými kombinacemi výkonu motoru a brzdění motorem a dva uživatelské režimy USER, které jezdci umožňují zvolit si vlastní preferované kombinace.

Elegantní proporce modelu NT1100 byly upraveny s ohledem na výraznější charakter a vylepšeny tak, aby byly zajištěny efektivní aerodynamické vlastnosti s ohledem na polohu jezdce při dlouhých cestách. Dva přední světlomety jsou nyní opatřeny světly pro denní svícení s unikátním tvarovým řešením a s integrovanými ukazateli směru, které stroji dodávají elegantnější vzhled a díky lepší viditelnosti zvyšují bezpečnost. Horní a dolní deflektory poskytují jezdci potřebnou ochranu, zatímco nastavitelný plexi štít může jezdec nově ovládat vsedě a pouze jednou rukou. Přepracované sedlo nabízí více pohodlí, zatímco standardně dodávané boční kufry disponují větším objemem, takže do každého se vejde integrální přilba. Užitečným doplňkem chránícím před povětrnostními vlivy je pak nástavec předního blatníku.

Podvozek

  • Nová šestiosá jednotka IMU je nyní součástí standardní výbavy; ABS umožňující brzdění v zatáčkách společně se systémem zamezujícím zvedání zadního kola zajišťují bezpečné brzdění
  • Ocelový dvoukolébkový rám s přišroubovaným hliníkovým podsedlovým rámem
  • Dva 310mm přední kotouče a 4pístové radiálně upevněné třmeny

Základem pro nově vylepšenou ovladatelnost (obou variant) modelu NT1100 na silnici je šestiosá jednotka pro měření setrvačných sil (IMU), jež se nachází v samotném středu stroje. Toto zařízení v reálném čase měří úhel a rychlost naklánění, úhel a rychlost podélného náklonu a úhel a rychlost stáčení. Ve spolupráci s elektronicky řízenou škrticí klapkou TBW napomáhá řízení trakce zadního kola prostřednictvím systému HSTC, chování předního kola pak kontroluje systém pro zamezení jeho zvedání.

Další novinkou je systém ABS umožňující brzdění v zatáčkách a systém zamezující zvedání zadního kola. Při regulaci brzdné síly prostřednictvím systému ABS jednotka IMU přebírá úhel náklonu, zpomalení (ze snímačů otáček předního/zadního kola) a zohledňuje také úroveň prokluzu předního i zadního kola; podobně, pokud zjistí náhlé zvednutí zadního kola, dokáže jemným přibrzděním obnovit stabilitu.

Motor

  • Výrazné zvýšení výkonu a točivého momentu ve středních otáčkách jako u Africa Twin pro modelový rok 2024
  • Přísun výkonu, odezva na plyn a zvuk výfuku byly vyladěny speciálně pro NT1100
  • Pomocná kluzná spojka pro manuální šestistupňovou převodovku

Díky stejným vylepšením motoru, jaká byla v roce 2024 provedena u modelu Africa Twin, má jezdec k dispozici mnohem více výkonu a točivého momentu ve středních otáčkách, což prokazují i křivky naměřené na dynamometru. Osmiventilový řadový dvouválcový motor o objemu 1 084 cm3 i nadále disponuje výkonem 75 kW při 7 500 ot./min., zatímco maximální točivý moment dosahuje 112 Nm při 5 500 ot./min. (oproti 105 Nm při 6 250 ot./min.). Vrtání zůstává 92 mm a zdvih 81,5 mm; kompresní poměr nově dosahuje 10,5:1 (oproti 10,1:1).

Řízení motoru zajišťuje elektronicky řízená škrticí klapka (Throttle By Wire – TBW) a o přísun paliva se stará elektronická jednotka PGM-FI. Ovládání škrticí klapky – a tedy i jízdní vlastnosti – bylo optimalizováno a je lineárnější díky snížení výkyvů točivého momentu při jízdě na nižší převodové stupně.

Elektronika pro řízení motoru

  • Šestiosá jednotka pro měření setrvačných sil (IMU) nyní ovládá všechny jízdní systémy
  • Tři standardní jízdní režimy plus dva nastavitelné uživatelské režimy
  • Třístupňový systém nastavitelné kontroly trakce s integrovaným systémem pro zamezení zvedání předního kola

Srdcem balíčku elektronických systémů modelu NT1100 je elektronicky řízená škrticí klapka (Throttle By Wire  TBW) a šestiosá jednotka pro měření setrvačných sil (IMU). Jezdec může volit ze tří přednastavených jízdních režimů, které pokrývají širokou škálu jízdních podmínek, a ze tří úrovní řízení výkonu a brzdění motorem. První úroveň u každého parametru přitom značí maximální hodnotu. Výběr režimů se provádí tlačítky na levé rukojeti.

Příslušenství

Pro model NT1100 je k dispozici široká škála na míru vytvořeného příslušenství včetně rychlořazení s automatickým meziplynem, hliníkovými dekoračními panely pro zavazadla a zcela novou sadou dekorativních nálepek dostupnou ve dvou barvách. Aby si každý majitel mohl svou Hondu NT1100 snadno přizpůsobit svým představám, jsou k dispozici také dva pakety výbavy (každou z položek obsažených v těchto paketech lze rovněž zakoupit samostatně):

Paket Urban Pack byl vytvořen pro zlepšení schopností modelu NT1100 pro každodenní dojíždění:

  • barevně sladěný 50litrový vrchní kufr s vnitřní taškou a opěrkou
  • alarm

  Paket Voyage Pack tuto nabídku dále rozšiřuje o položky určené pro dlouhé cesty a zahrnuje:

  • barevně sladěný 50litrový vrchní kufr s vnitřní taškou a opěrkou
  • 4,5litrový tank bag
  • komfortní sedlo jezdce/spolujezdce
  • komfortní stupačky spolujezdce
  • mlhové světlomety

Parametry

Technické parametry
Motor
Typ Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s 8 ventily, 270° fázováním klikového hřídele a hlavou uni-cam
Zdvihový objem 1 084 cm3
Vrtání x zdvih 92 x 81,5 mm
Maximální výkon 75,0 kW při 7 500 ot./min.
Max. točivý moment 112 Nm při 5 500 ot./min.
PALIVOVÝ SYSTÉM
Objem palivové nádrže 20,4 l
Spotřeba paliva 5,0 l/100 km
HNACÍ ÚSTROJÍ
Typ převodovky 6stupňová manuální převodovka
PODVOZEK
Rozměry (D x Š x V) 2 240 mm x 860 mm x 1 340 mm
Rozvor kol 1 535 mm
Výška sedla 820 mm
Světlá výška 175 mm
Pohotovostní hmotnost 238 kg +12 kg kufry
ZAVĚŠENÍ KOL
Typ vpředu 43mm inverzní teleskopická vidlice SHOWA SFF-BP s nastavením předpětí otočným ovladačem, zdvih 150 mm
Typ vzadu Jednodílné hliníkové rameno se systémem Pro-Link, plynovým tlumičem SHOWA, hydraulickým nastavením předpětí, zdvih zadního kola 150 mm
KOLA
Pneumatika vpředu 120/70 ZR17 M/C (58 W)
Pneumatika vzadu 180/55 ZR17 M/C (73 W)
BRZDY
Systém ABS, Typ 2kanálový systém ABS umožňující brzdění v zatáčkách propojený s IMU
Typ vpředu Radiálně umístěný čtyřpístový brzdový třmen, dva 310mm plovoucí kotouče
Typ vzadu Jednopístový třmen, jeden 256mm kotouč
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Přístrojový panel 6,5palcový TFT dotykový multifunkční informační displej a LCD ukazatel
Konektivita Apple Car Play a Android Auto
USB Ano
12V zásuvka Ano
Ukazatele směru s funkcí automatického vypínání Ano
Jízdní režimy Tour, Urban, Rain, User 1 a User 2
Zabezpečovací systém Imobilizér HISS
Tempomat Ano
Rychlořazení Volitelná výbava
Jízdní režimy Tour, Urban, Rain, User 1 a User 2
HSTC s integrovaným systémem pro zamezení zvedání předního kola 3 úrovně + VYP
Další funkce Nastavitelný plexi štít (rozsah nastavení 167 mm)

    Nebo nám napište, rádi Vám zavoláme zpět.

    Nový model si žádá zkušební jízdu

    Přestože koupě kteréhokoli motocyklu Honda nemůže být špatným rozhodnutím, přeci jen přísloví „nekupuj zajíce v pytli“ stále platí. A naším prvořadým cílem je Vaše naprostá spokojenost s novým strojem, aby co nejvíce odpovídal Vašemu jízdnímu využití. Stačí krátká projížďka a máte jasno.